關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 請問保良局陳守仁小學2010-2011入小一幾時可申請? ...
發新帖
查看: 815|回覆: 3
go

請問保良局陳守仁小學2010-2011入小一幾時可申請?

Rank: 1


9
發表於 09-7-27 15:01 |顯示全部帖子
各位家長,

請問保良局陳守仁小學2010-2011入小一幾時可申請?

Thx.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


4008
發表於 09-7-27 15:35 |顯示全部帖子
http://www.plkctslps.edu.hk/school_information-admission.php

2010-2011 First Phase

Online Application Period: 10:00 a.m., 17 Aug 2009 (Mon) to 10:00 p.m., 18 Sep 2009 (Fri)
Submission of documents: 11 Sep 2009 (Fri) to 21 Sep 2009 (Mon)

Rank: 1


9
發表於 09-7-27 17:47 |顯示全部帖子

回覆 2# Geni 的文章

Thank you very much !

Rank: 3Rank: 3


282
發表於 09-7-28 00:18 |顯示全部帖子
我都打算帶阿仔去in吓,唔去唔甘心,不過打定輸數