關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有無廿几三十年前在方方樂趣幼稚園讀書的媽咪請內進 ...
發新帖
查看: 891|回覆: 3
go

有無廿几三十年前在方方樂趣幼稚園讀書的媽咪請內進 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


252
1#
發表於 09-7-25 01:43 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
以下是好耐以前,約廿几三十年前,歡樂今宵節目內,方方樂趣幼稚園學生表演唱英文歌的片段,睇吓有無媽咪,爹D認到裡面果個就係自己。http://www.youtube.com/watch?v=KqtVCcBa0Lw&feature=related
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2206
2#
發表於 09-7-25 15:36 |只看該作者
我係校友呀, 不過印象中冇去 EYT 表演

Rank: 1


21
3#
發表於 09-10-19 15:42 |只看該作者
依.....照咁睇.....方方樂趣幾十年前真係好出名喎......我問過一啲長輩....拒地話以前要好有錢先有得讀....點解現在好似唔係咁出名.....因為全英語授課幼稚園....真係...唔係咁多間有....就算係一啲專sell英文嘅幼稚園都唔係全英文授課....又話係度讀可以考劍橋英語試個啲.......但係我見個啲學校係個試入面寫同睇都好弱下//......平均得2.4個盾...都唔合格..........

原帖由 ffffffff 於 09-7-25 01:43 發表
以下是好耐以前,約廿几三十年前,歡樂今宵節目內,方方樂趣幼稚園學生表演唱英文歌的片段,睇吓有無媽咪,爹D認到裡面果個就係自己。http://www.youtube.com/watch?v=KqtVCcBa0Lw&feature=related ...

[ 本帖最後由 檜之友 於 09-10-19 15:43 編輯 ]

Rank: 1


20
4#
發表於 09-10-19 15:45 |只看該作者
yeah ... 我係校友 ! 75年出世嘅
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖