關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 08 BB想考維記請進~
發新帖
查看: 520|回覆: 0
go

08 BB想考維記請進~

Rank: 2


81
發表於 09-7-21 11:38 |顯示全部帖子
打左去問,
9月中就有得報名啦,
到時仲可以網上交表tim~
interview係10年2月,
in之前仲會有open day比小朋友

不過同報playgroup唔同,
只可以選一間分校~

你地有咩準備呀?
會選邊間呢~