關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 組班專區 自組普通話班 (馬鞍山)
查看: 3453|回覆: 22
go

自組普通話班 (馬鞍山)

Rank: 4


513
發表於 09-7-20 11:14 |顯示全部帖子
9月份開始, 每星期一堂, 每堂1小時
分2班:
Class A: 6-7歲
Class B: 3-4歲 (初班)
地點: 馬鞍山

由內地專業導師教授
有興趣請pm我啦!

[ 本帖最後由 Carlsson 於 09-7-22 14:30 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


452
發表於 09-7-20 11:29 |顯示全部帖子
please give more information about the time schedule & price, also how many children, thanks.
color=0000FF]Sherry & Sherman Mama

Rank: 4


513
發表於 09-7-20 12:47 |顯示全部帖子
4-8 kids for 1 group...
Pls check PM...

原帖由 SmallSmall 於 09-7-20 11:29 發表
please give more information about the time schedule & price, also how many children, thanks.

Rank: 5Rank: 5


2119
發表於 09-7-20 12:59 |顯示全部帖子
May I have the schedule & fee as well?  Thanks!


原帖由 Carlsson 於 09-7-20 11:14 發表
9月份開始, 每星期一堂, 每堂1小時
Class A: 6-7歲
Class B: 3-4歲 (初班)
地點: 馬鞍山

由內地專業導師教授
有興趣請pm我啦!
我的可愛小公主在2004年3月17日出世了!!!

Rank: 5Rank: 5


4188
發表於 09-7-20 13:23 |顯示全部帖子
May I know the schedule, venues and fee

Rank: 4


629
發表於 09-7-20 14:06 |顯示全部帖子
Hi,

請問是平日或是星期六﹑日?
學費多少?
在馬鞍山那裡上堂?
有沒有課程資料?

Pls PM more information to me, thanks


原帖由 Carlsson 於 09-7-20 11:14 發表
9月份開始, 每星期一堂, 每堂1小時
Class A: 6-7歲
Class B: 3-4歲 (初班)
地點: 馬鞍山

由內地專業導師教授
有興趣請pm我啦!

Rank: 4


513
發表於 09-7-20 14:45 |顯示全部帖子
請各位收PM...
會係wkend上堂, 每星期一堂...
因為自組, 所以比較平...

原帖由 gracetyn 於 09-7-20 14:06 發表
Hi,

請問是平日或是星期六﹑日?
學費多少?
在馬鞍山那裡上堂?
有沒有課程資料?

Pls PM more information to me, thanks

Rank: 4


503
發表於 09-7-21 09:17 |顯示全部帖子
please PM the information to me, thanks.

Rank: 4


513
發表於 09-7-21 10:13 |顯示全部帖子
已PM啦!!
如收唔到, 請再PM我啦...

Rank: 2


32
發表於 09-7-21 16:53 |顯示全部帖子
原帖由 Carlsson 於 09-7-20 11:14 發表
9月份開始, 每星期一堂, 每堂1小時
Class A: 6-7歲
Class B: 3-4歲 (初班)
地點: 馬鞍山

由內地專業導師教授
有興趣請pm我啦!



請問有關日期,時間,地點及費用等詳情, 可否email給我: [email protected]
Thanks a lot.

Rank: 3Rank: 3


356
發表於 09-7-23 23:53 |顯示全部帖子
Hi Carlsson

This is Siman. Ha Ha...lots of feedback....




原帖由 Carlsson 於 09-7-20 11:14 發表
9月份開始, 每星期一堂, 每堂1小時
分2班:
Class A: 6-7歲
Class B: 3-4歲 (初班)
地點: 馬鞍山

由內地專業導師教授
有興趣請pm我啦!

Rank: 4


513
發表於 09-7-24 10:37 |顯示全部帖子
各位Mami, 我更新咗一些資料, 請各位check PM!!
謝謝!!

原帖由 Siman 於 09-7-23 23:53 發表
Hi Carlsson

This is Siman. Ha Ha...lots of feedback....


係呀!! 希望可以group到啦!

Rank: 5Rank: 5


1694
發表於 09-7-24 15:00 |顯示全部帖子
可唔可以pm details 俾我呀?? thx~~

原帖由 Carlsson 於 09-7-24 10:37 發表
各位Mami, 我更新咗一些資料, 請各位check PM!!
謝謝!!



係呀!! 希望可以group到啦!

Rank: 5Rank: 5


2474
發表於 09-7-24 23:50 |顯示全部帖子
please PM the information to me, thanks.

Rank: 5Rank: 5


1122
發表於 09-7-25 00:21 |顯示全部帖子
pm, thanks!

Rank: 2


77
發表於 09-7-27 15:04 |顯示全部帖子

回覆 15# Carlsson 的文章

我有興趣請pm,tks!另請問prince&time?

Rank: 2


71
發表於 09-7-28 12:29 |顯示全部帖子
Dear Carlsson,

Please also PM to me.

Thanks!

CWZ01

Rank: 5Rank: 5


1958
發表於 09-7-28 22:03 |顯示全部帖子
可以pm俾我嗎?

Rank: 4


513
發表於 09-7-29 14:23 |顯示全部帖子
各位,

如有興趣, 請confirm出席與否?
謝謝!!

Rank: 2


77
發表於 09-7-29 16:32 |顯示全部帖子

回覆 4# lhung 的文章

已收到PM資料,但沒有電話,怎樣聯絡你呢?