註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
民房
返回頂部
大宅
原帖由 missleelee 於 09-7-17 12:39 發表 請問藍田李少強是否區內好學校,升中是否理想.thanks
原帖由 missleelee 於 09-7-19 12:34 發表 是德田李兆强小學
原帖由 youma 於 09-7-20 22:37 發表 勁谷, 但升中派位幾好.http://ads.baby-kingdom.com/www/delivery/avw.php?zoneid=61&cb=12345607&n=ab5c875f
原帖由 HIN2003 於 09-7-21 12:56 發表 但聖言係唔係要搬? 如果係男仔, 我會出九龍城網.
原帖由 dorismama 於 09-7-21 17:14 發表 聖言會留在觀塘網, 聖言老師說的! 咁女仔呢?
複式洋房