關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 李少強前景
發新帖
查看: 1238|回覆: 10
go

李少強前景 [複製鏈接]

Rank: 1


22
1#
發表於 09-7-17 12:39 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問藍田李少強是否區內好學校,升中是否理想.thanks
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1365
2#
發表於 09-7-17 14:57 |只看該作者
請問你是說李兆強嗎?

原帖由 missleelee 於 09-7-17 12:39 發表
請問藍田李少強是否區內好學校,升中是否理想.thanks

Rank: 1


22
3#
發表於 09-7-19 12:34 |只看該作者
是德田李兆强小學

Rank: 5Rank: 5


1365
4#
發表於 09-7-19 14:35 |只看該作者
是會很谷的學校, 派位詳見其學校網頁啦!

原帖由 missleelee 於 09-7-19 12:34 發表
是德田李兆强小學

Rank: 5Rank: 5


4775
5#
發表於 09-7-20 22:37 |只看該作者
原帖由 missleelee 於 09-7-19 12:34 發表
是德田李兆强小學


勁谷, 但升中派位幾好.

Rank: 5Rank: 5


4255
6#
發表於 09-7-21 12:56 |只看該作者
原帖由 youma 於 09-7-20 22:37 發表


勁谷, 但升中派位幾好.http://ads.baby-kingdom.com/www/delivery/avw.php?zoneid=61&cb=12345607&n=ab5c875f


但聖言係唔係要搬?
如果係男仔, 我會出九龍城網.

Rank: 5Rank: 5


1365
7#
發表於 09-7-21 17:14 |只看該作者
聖言會留在觀塘網, 聖言老師說的!
咁女仔呢?
原帖由 HIN2003 於 09-7-21 12:56 發表


但聖言係唔係要搬?
如果係男仔, 我會出九龍城網.

Rank: 5Rank: 5


4255
8#
發表於 09-7-21 17:49 |只看該作者
原帖由 dorismama 於 09-7-21 17:14 發表
聖言會留在觀塘網, 聖言老師說的!
咁女仔呢?


雖然係觀塘, 但都要搭車.
我的意思是觀塘BAND 1 中學已經少, 如住藍田諗住近近地都有間聖言做目標. 但而家又要搬.
我覺得男仔應該獨立D. 出去見識吓.
女仔(住藍田的話 ) 梗係聖保祿啦.

Rank: 1


22
9#
發表於 09-7-22 13:32 |只看該作者

德田李兆強(新校)是否活動教學

德田李兆強(新校)是否活動教學,及功課是否很多,校風如何,多謝回覆

Rank: 1


22
10#
發表於 09-7-22 13:34 |只看該作者

德田李兆強(新校)是否活動教學

德田李兆強(新校)是否活動教學,及功課是否很多,校風如何,多謝回覆

Rank: 3Rank: 3


173
11#
發表於 09-7-23 11:12 |只看該作者
英主小學
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖