關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇東涌或者青衣去灣仔聖方濟各既褓姆車呀 ...
發新帖
查看: 1289|回覆: 18
go

有冇東涌或者青衣去灣仔聖方濟各既褓姆車呀

Rank: 6Rank: 6


6551
發表於 09-7-12 00:04 |顯示全部帖子
有冇東涌, 或者青衣去灣仔聖方濟各既褓姆車呀

Rank: 4

醒目開學勳章


592
發表於 09-7-12 00:21 |顯示全部帖子
好遠喎有都起碼二千,今日學校門口好多人派保母車資料架,你唔啱咩?
原帖由 Little_cy 於 09-7-12 00:04 發表
有冇東涌, 或者青衣去灣仔聖方濟各既褓姆車呀

Rank: 5Rank: 5


2984
發表於 09-7-12 09:46 |顯示全部帖子
原帖由 Little_cy 於 09-7-12 00:04 發表
有冇東涌, 或者青衣去灣仔聖方濟各既褓姆車呀


你小朋友考到依間學校咁叻, 請問係派位, 定第一輪收生入架?

Rank: 6Rank: 6


6551
發表於 09-7-12 10:37 |顯示全部帖子
我係挿班呀.  我下午冇去到呀, 可吾可以比d資料我呀.  吾該吾該
原帖由 polarbb 於 09-7-12 00:21 發表
好遠喎mouth:" />有都起碼二千,今日學校門口好多人派保母車資料架,你唔啱咩?

Rank: 6Rank: 6


6551
發表於 09-7-12 10:38 |顯示全部帖子
佢係小2挿班呀
原帖由 aptcan 於 09-7-12 09:46 發表


你小朋友考到依間學校咁叻, 請問係派位, 定第一輪收生入架?

Rank: 4

醒目開學勳章


592
發表於 09-7-12 10:49 |顯示全部帖子
sorry 呀,我係小一新生尋日去考分班試時見好多人門口派保母車資料,不過我冇拎,因為我住香港區.
原帖由 Little_cy 於 09-7-12 10:37 發表
我係挿班呀.  我下午冇去到呀, 可吾可以比d資料我呀.  吾該吾該

Rank: 5Rank: 5


1192
發表於 09-7-12 11:09 |顯示全部帖子
原帖由 Little_cy 於 09-7-12 10:38 發表
佢係小2挿班呀


Little_cy,

恭喜你啊!
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作.

Rank: 3Rank: 3


110
發表於 09-7-12 11:27 |顯示全部帖子
Polarbb,

你小囡考到依間學校咁叻,
請問係派位定叩門收生入架 ?

Rank: 6Rank: 6


6551
發表於 09-7-12 12:54 |顯示全部帖子
有冇人有可以share比我呀

Rank: 6Rank: 6


6551
發表於 09-7-12 13:04 |顯示全部帖子
係米青衣得一架車架咋

Rank: 3Rank: 3


309
發表於 09-7-12 15:20 |顯示全部帖子
Mr Wong (90802514)

Rank: 6Rank: 6


6551
發表於 09-7-12 15:23 |顯示全部帖子
hello plus00minus
係米得一架車架咋....
知吾知佢地隨車有冇保母架

原帖由 plus00minus 於 09-7-12 15:20 發表
Mr Wong (90802514)

Rank: 6Rank: 6


8891
發表於 09-7-12 18:39 |顯示全部帖子
Mr wong is the main service provider for school bus travelling from Kln to HK. They have nanny accompanied with the kids. You may call him to discuss. But please expect the cost will be pretty high.

Rank: 6Rank: 6


6551
發表於 09-7-12 21:40 |顯示全部帖子
lui
thanks very much, i hve called Mr wong already

Rank: 6Rank: 6


5517
發表於 09-7-13 01:17 |顯示全部帖子
恭喜晒!

原帖由 Little_cy 於 09-7-12 00:04 發表
有冇東涌, 或者青衣去灣仔聖方濟各既褓姆車呀
~easybring~

Rank: 6Rank: 6


6551
發表於 09-7-20 23:52 |顯示全部帖子
thank you ar.
u are also SFC
原帖由 easybring 於 09-7-13 01:17 發表
恭喜晒!

Rank: 6Rank: 6


6551
發表於 09-8-20 11:58 |顯示全部帖子
想問下係米得一架車由青衣去學校架咋.
咁同埋成架車係米轉專係車SFC既學生呢, 吾好意思, 太多問題, do anyone know?

原帖由 lui 於 09-7-12 18:39 發表
Mr wong is the main service provider for school bus travelling from Kln to HK. They have nanny accompanied with the kids. You may call him to discuss. But please expect the cost will be pretty high.

Rank: 3Rank: 3


210
發表於 09-8-20 12:37 |顯示全部帖子
congrats.....

原帖由 Little_cy 於 09-7-12 10:38 發表
佢係小2挿班呀

Rank: 6Rank: 6


6551
發表於 09-8-20 14:34 |顯示全部帖子
thanks, pls chk PM
原帖由 Magi 於 09-8-20 12:37 發表
congrats.....