關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 組班專區 Interested to join a 禮儀班 at 銅鑼灣?
發新帖
查看: 1726|回覆: 10
go

Interested to join a 禮儀班 at 銅鑼灣?

Rank: 1


18
發表於 09-7-6 22:20 |顯示全部帖子
I am enrolling my daughter to a 禮儀班 at CWB.  Anyone interested?  

5 days
July 13 to July 17 or
Aug 24 to Aug 28

4-6pm


Pls PM me if interested so that we can both get a discount

Rank: 3Rank: 3


236
發表於 09-7-8 09:54 |顯示全部帖子
原帖由 Family_Dad 於 09-7-6 22:20 發表
I am enrolling my daughter to a 禮儀班 at CWB.  Anyone interested?  

5 days
July 13 to July 17 or
Aug 24 to Aug 28

4-6pm


Pls PM me if interested so that we can both get a discount ...

我有興趣. 可否告知價錢同學Dセ.
其實我最想去曾雪x嗰間學,因為係校長親自教,但暫時得上午,無下午.你可否告知我你嗰間的詳情.

Rank: 5Rank: 5


2622
發表於 09-7-17 09:53 |顯示全部帖子
I am interested to find something like this for my kids, please let me know more detail, thx


原帖由 Family_Dad 於 09-7-6 22:20 發表
I am enrolling my daughter to a 禮儀班 at CWB.  Anyone interested?  

5 days
July 13 to July 17 or
Aug 24 to Aug 28

4-6pm


Pls PM me if interested so that we can both get a discount :happy: ...

Rank: 5Rank: 5


1053
發表於 09-7-20 15:25 |顯示全部帖子
我有興趣, 係比幾大小朋友去學? 同埋幾錢?

Rank: 1


18
發表於 09-7-23 21:55 |顯示全部帖子

禮儀班

Hello everyone, please check pm

原帖由 foggyao 於 09-7-20 15:25 發表
我有興趣, 係比幾大小朋友去學? 同埋幾錢?


66
發表於 09-7-29 17:47 |顯示全部帖子
I interested for my kids, pls pm more details.
thx!

Rank: 2


91
發表於 09-7-30 22:20 |顯示全部帖子
我都有興趣, 可否pm給我?價錢如何?在那裡學?  Thank

Rank: 3Rank: 3


344
發表於 09-7-31 10:21 |顯示全部帖子
我都有興趣, 可否pm給我?價錢如何?在那裡學?  Thanks

Rank: 1


18
發表於 09-8-1 08:40 |顯示全部帖子

禮儀班 at 銅鑼灣 Info

Hi Everyone,

Please check your PM

Regards,
Family_Dad

原帖由 funggi 於 09-7-31 10:21 發表
我都有興趣, 可否pm給我?價錢如何?在那裡學?  Thanks

Rank: 3Rank: 3


490
發表於 09-8-3 12:14 |顯示全部帖子
我都有興趣, 可否pm給我! thx

Rank: 1


18
發表於 09-8-5 20:05 |顯示全部帖子
Please check PM.

原帖由 Ruka_shan 於 09-8-3 12:14 發表
我都有興趣, 可否pm給我! thx