- 在線時間
- 181 小時
- 最後登錄
- 16-4-14
- 國民生產力
- 36
- 附加生產力
- 2743
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-12-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1171
- 主題
- 25
- 精華
- 0
- 積分
- 3950
- UID
- 171245
 
|
我覺得返學比小朋友多方面學習係好事...至於病...即使他日返k1...都是難於避免!!!!
好似我囡囡讀n班...原來教左好多我地做家長都未必咁快咁刻意去教的日常知識...例如睇男女洗手間的公仔...因為學校教佢地男孩子跟女孩子的分別....
返學既可學習亦有遊戲....所以我認為如果許可不妨讓小朋友返n班....
原帖由 第二任媽媽 於 09-7-2 16:40 發表 
我囡囡依家一歲, 出年6月剛好2歲, 唔知比唔比佢讀 n 1 好. 因為屋企有姐姐揍, 同埋一星期會返一次教會比佢同 d 同年齡o既 朋友仔一齊, 都係有老師教野o既, 所以有冇需要比佢返 n 1班呢, 好驚返o左之後好多病痛 ... |
|