關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 頭先教育局打黎俾我…. 講埋晒d低能野….. ...
查看: 3293|回覆: 29
go

頭先教育局打黎俾我…. 講埋晒d低能野…..

Rank: 1


13
發表於 09-6-24 10:02 |顯示全部帖子
我個女讀n(2-3歲班)無得兌學券, 每月要交3000學費, 我因為停課關係, 要再補水俾姨姨湊埋朝早, 先排sendmail去教育局要求refund 六月七月學費俾家長, 今朝個低能人打黎俾我, 同我講
1) 停課不停校, 唔駛另外俾錢請人湊小朋友, 我咪同佢講又係你地叫人儘量唔好返學, 咁想我點呀….
2) 其實政府有資助俾幼稚園, 我再重申一次, 我無得兌學卷, 所以無資助, 跟住個果女人就講埋晒d低能野, 其實小一收生, 都唔駛讀過幼稚園, 其實你可以唔駛俾小朋友讀架…… 我問佢你係咪覺得我個女讀幼稚園係多餘, 佢話唔夠膽咁講, 我話「維景酒店事件」你地政府做負責晒所有費用, 點解你唔可以refund d錢俾我地家長呢, 我作為一個負責任既家長, 我會交埋餘下學費, 但我覺得呢條數, 應該係政府承擔, 唔應該係我地家長或幼兒園負責, 我地交完稅, 乜褔利都無。

Rank: 5Rank: 5


2046
發表於 09-6-24 10:09 |顯示全部帖子
點解我地有一個這樣低能的政府?

原帖由 抱不平123 於 09-6-24 10:02 發表
我個女讀n班(2-3歲班)無得兌學券, 每月要交3000學費, 我因為停課關係, 要再補水俾姨姨湊埋朝早, 先排send左mail去教育局要求refund 六月七月學費俾家長, 今朝個低能人打黎俾我, 同我講
1) 停課不停校, 唔駛另外俾錢 ...

Rank: 4


550
發表於 09-6-24 10:15 |顯示全部帖子
真低能, 講埋一堆廢話, 最廢都係話唔駛讀幼稚園。

Rank: 5Rank: 5


1495
發表於 09-6-24 10:20 |顯示全部帖子
都預了政府是這樣的, 政府一向都無點幫過我們, 但又收我們的稅.

公平何在??

Rank: 2


41
發表於 09-6-24 10:28 |顯示全部帖子
原帖由 抱不平123 於 09-6-24 10:02 發表
我個女讀n班(2-3歲班)無得兌學券, 每月要交3000學費, 我因為停課關係, 要再補水俾姨姨湊埋朝早, 先排send左mail去教育局要求refund 六月七月學費俾家長, 今朝個低能人打黎俾我, 同我講
1) 停課不停校, 唔駛另外俾錢 ...


Support you 抱不平123 , refund refund refund
I have paid and request for a refund
- Extra activity fee for June & July
- School bus
- 50% School fee for June
Total over $8,000
Don't ask me to pay July 2009

Rank: 3Rank: 3


287
發表於 09-6-24 14:33 |顯示全部帖子
嘩!!有無攪錯呀 叫人地唔駛讀幼稚園 你問佢 如果佢呀媽係佢細個時唔俾佢讀幼稚園得唔得呀 講野有無經大腦 離譜

[ 本帖最後由 小靜姸 於 09-6-24 14:34 編輯 ]

Rank: 2


41
發表於 09-6-24 15:06 |顯示全部帖子
算把啦 ... ... our HKSAR govt

Rank: 1


18
發表於 09-6-24 22:08 |顯示全部帖子
低能係你地啫,叫人唔交學費,你去左旅行,唔交租得唔得呀?乜都賴政府,欠你架!:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6


5350
發表於 09-6-24 22:37 |顯示全部帖子
Govt really let us down!!!

Rank: 5Rank: 5


1495
發表於 09-6-25 08:55 |顯示全部帖子
原帖由 gnit726 於 09-6-24 22:08 發表
低能係你地啫,叫人唔交學費,你去左旅行,唔交租得唔得呀?乜都賴政府,欠你架!:tongue: :tongue: :tongue:


我想要弄清觀點. 我去了旅行, 是我自願的選擇; 而停課回不了學校上課, 是我非自願的選擇. 似乎這譬喻並不恰當.

當然我知道幼稚園方面也是非自願停課的, 幼稚園也是受害者.

不知你是教育工作者還是家長, 但也希望請你說些言之有理的話和用詞禮貌些. 謝謝!

Rank: 4


550
發表於 09-6-25 09:33 |顯示全部帖子
講得好, 停課並非所有學生/家長自願呀!

我女間學校真好, 雖然7月份學費照收, 但係8月會俾我地上返playgroup, 好過政府宣佈停課之後乜都唔關佢事咁。
原帖由 ioi 於 09-6-25 08:55 發表


我想要弄清觀點. 我去了旅行, 是我自願的選擇; 而停課回不了學校上課, 是我非自願的選擇. 似乎這譬喻並不恰當.

當然我知道幼稚園方面也是非自願停課的, 幼稚園也是受害者.

不知你是教育工作者還是家長, 但也希望 ...

Rank: 3Rank: 3


287
發表於 09-6-25 11:51 |顯示全部帖子
好 講得好






原帖由 ioi 於 09-6-25 08:55 發表


我想要弄清觀點. 我去了旅行, 是我自願的選擇; 而停課回不了學校上課, 是我非自願的選擇. 似乎這譬喻並不恰當.

當然我知道幼稚園方面也是非自願停課的, 幼稚園也是受害者.

不知你是教育工作者還是家長, 但也希望 ...

Rank: 2


50
發表於 09-6-25 12:11 |顯示全部帖子
講得好呀!我地支持你

原帖由 ioi 於 09-6-25 08:55 發表


我想要弄清觀點. 我去了旅行, 是我自願的選擇; 而停課回不了學校上課, 是我非自願的選擇. 似乎這譬喻並不恰當.

當然我知道幼稚園方面也是非自願停課的, 幼稚園也是受害者.

不知你是教育工作者還是家長, 但也希望 ...

Rank: 5Rank: 5


3421
發表於 09-6-26 13:44 |顯示全部帖子
唔只系教育局,仲有啲什麼學生資助處、社會福利署等所謂為市民服務嘅公共機構,不嘍比意見佢地都只有佢講野,無我地講野架啦,為市民服務,做比人睇,個啲四肢發達,成家唔使做待拿“綜緩”啲人,咪幾好,學費免,睇醫生免、食嘅住嘅都免,好過我地呢啲一個挨,養幾個,乜都自己,唉!政府都系想大家齊齊食“綜緩”,咁先正式幫到各位啦!
阿女叫我地做:爸BB同媽媽C!

Rank: 3Rank: 3


272
發表於 09-6-26 14:30 |顯示全部帖子
我覺得個staff好似唔想幫我地介解決問題,感覺上態度好差,如果我聽的話一定投訴佢呀!!


原帖由 抱不平123 於 09-6-24 10:02 發表
我個女讀n班(2-3歲班)無得兌學券, 每月要交3000學費, 我因為停課關係, 要再補水俾姨姨湊埋朝早, 先排send左mail去教育局要求refund 六月七月學費俾家長, 今朝個低能人打黎俾我, 同我講
1) 停課不停校, 唔駛另外俾錢 ...

[ 本帖最後由 siusung 於 09-6-26 14:45 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


385
發表於 09-6-26 15:26 |顯示全部帖子
事實上停課並非是家長的意願, 而家長們只是說出自己的感想而已...有何不妥?

原帖由 gnit726 於 09-6-24 22:08 發表
低能係你地啫,叫人唔交學費,你去左旅行,唔交租得唔得呀?乜都賴政府,欠你架!:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 2


41
發表於 09-6-26 15:34 |顯示全部帖子
原帖由 gnit726 於 09-6-24 22:08 發表
低能係你地啫,叫人唔交學費,你去左旅行,唔交租得唔得呀?乜都賴政府,欠你架!:tongue: :tongue: :tongue:


Please be patient ... we just want to share

Rank: 2


98
發表於 09-6-27 20:40 |顯示全部帖子
原帖由 抱不平123 於 09-6-24 10:02 發表
我個女讀n班(2-3歲班)無得兌學券, 每月要交3000學費, 我因為停課關係, 要再補水俾姨姨湊埋朝早, 先排send左mail去教育局要求refund 六月七月學費俾家長, 今朝個低能人打黎俾我, 同我講
1) 停課不停校, 唔駛另外俾錢 ...



edb要對這些前線員工做員工培訓,
不過, 培訓都無用!
公僕!  最緊要係比個心出"泥"


1727
發表於 09-6-30 11:24 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


41
發表於 09-6-30 15:43 |顯示全部帖子
原帖由 phyonna 於 09-6-30 11:24 發表
我個回覆是以下, 真激憤.




Mrs Wong,

謝謝你六月二十三日的電郵。有關查詢,現答覆如下:
學校停課是防止人類豬型流感擴散的一項緩疫的措施,目的是減少社交接觸,以減低人類豬型流感的傳播。在停課期間,學校仍然運 ...


Saying nothing