- 在線時間
- 150 小時
- 最後登錄
- 18-7-16
- 國民生產力
- 54
- 附加生產力
- 872
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-4-7
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 546
- 主題
- 99
- 精華
- 0
- 積分
- 1472
- UID
- 132171
 
|
你姨生女都好叻,因300多人選100多IN第一次,再在100多人中選30多人IN第二次.可以進入第二次IN的小朋友都好叻.仁立IN的問題的確是很深,一個六歲小朋友好難完全回答得晒.
原帖由 kawai呢 於 09-6-22 14:39 發表 
昨天一家大細飲茶慶祝父親節,原來妹豬(即我姨生女)上星期去咗仁立面試,第二次面試了,佢話校長同佢講叫佢用英文自我介紹之後(佢唔識),又叫佢用普通話形容一吓間學校,我聽到當堂打咗個突,咁細個呢d問題點答呀?大人都未 ... |
|