關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 請教有關小一派位程序
發新帖
查看: 6065|回覆: 4
go

請教有關小一派位程序 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4352
1#
發表於 09-6-22 12:20 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
囝囝今年9月升 K3, 想問下由自行分派學位到lucky draw, 跟住要幾時向心儀學校扣門? 程序如何, 幾時會自行分配, 幾時 lucky draw? 如果自行分配派唔到啱心水學校, 又係咪要等 lucky draw 或是自行向心儀學校叩門? 請指教如何.
   1    0    0    0
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.


415
2#
發表於 09-6-22 14:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

醒目開學勳章 王國長老


59483
3#
發表於 09-6-22 14:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4352
4#
發表於 09-7-31 12:03 |只看該作者
以閣下所知, 我係咪可以報一所私小, 同時可參加1st round遞交表格給心儀的津校??


原帖由 Charlotte_mom 於 09-6-22 14:27 發表
大概時間表:
9月-幼稚園會向k3家長解釋有關申請小一程序(留意統一派位只係for官校及津校, 所有私校/直資要個別申請的, 而家已經陸續開始了), 之後家長填好份表交去最心儀果一間小學
11月-根據小一入學統籌方法 (即鬥 ...
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.

醒目開學勳章 王國長老


59483
5#
發表於 09-7-31 16:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖