關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 特殊教育 擔心...
發新帖
查看: 1208|回覆: 5
go

擔心...

Rank: 5Rank: 5


1112
發表於 09-6-20 23:22 |顯示全部帖子
我想問點解bb會有自閉症嘅?會唔會因為媽媽馱bb嗰時食錯嘢定點?我而家32週,真係好驚bb有呢d病!!!我又好為食咩都冇戎口,而家好擔心呀!!!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1914
發表於 09-6-21 00:37 |顯示全部帖子
唔好擔心咁多啦,暫時研究都未話究竟係乜原因.

Rank: 3Rank: 3


209
發表於 09-6-21 23:08 |顯示全部帖子
無錯,你唔駛咁擔心住,到現在唯止係醫學上都未証實係咩問題,有人話係遺傳,也有人話係d父母太忙太用腦,令到胎兒的腦細胞有障礙,但這些都係未有証實,通常都係bb出世後歲幾兩歲先至出現問題,之後去check才斷症係自閉症,我個太仔都係兩歲左右才証實係,到個時真係又擔心又無助。

原帖由 大大大妹 於 09-6-20 23:22 發表
我想問點解bb會有自閉症嘅?會唔會因為媽媽馱bb嗰時食錯嘢定點?我而家32週,真係好驚bb有呢d病!!!我又好為食咩都冇戎口,而家好擔心呀!!!

Rank: 4


980
發表於 09-6-22 21:53 |顯示全部帖子
呢D野擔心唔黎.
我當初估都估唔到自己個仔中左啦
六合彩又唔見我中
冇咁易既, 尊心安胎啦

原帖由 大大大妹 於 09-6-20 23:22 發表
我想問點解bb會有自閉症嘅?會唔會因為媽媽馱bb嗰時食錯嘢定點?我而家32週,真係好驚bb有呢d病!!!我又好為食咩都冇戎口,而家好擔心呀!!!

Rank: 5Rank: 5


1112
發表於 09-6-23 00:21 |顯示全部帖子
好多謝你哋嘅支持!!!因為身邊有個嚴重自閉+嚴重弱智嘅小朋友,初初就係因為呢個小朋友所以唔夠膽生...但到我有咗bb就好驚...所以就好擔心...而且我又冇戎口,又成日都搽白花油,所以咪驚囖!!!

Rank: 5Rank: 5


1853
發表於 09-6-23 09:29 |顯示全部帖子
原帖由 大大大妹 於 09-6-23 00:21 發表
好多謝你哋嘅支持!!!因為身邊有個嚴重自閉+嚴重弱智嘅小朋友,初初就係因為呢個小朋友所以唔夠膽生...但到我有咗bb就好驚...所以就好擔心...而且我又冇戎口,又成日都搽白花油,所以咪驚囖!!! ...


咁你戎口 & 唔搽白花油咪唔使驚囉, 放鬆d.
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?