- 在線時間
- 377 小時
- 最後登錄
- 20-7-4
- 國民生產力
- 81
- 附加生產力
- 243
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-2-7
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 257
- 主題
- 33
- 精華
- 0
- 積分
- 581
- UID
- 18492

|
我估你仍未知小一派位之運作才會這樣選, 你咁選隨時全軍覆墨, 你住青衣區66網, 第一輪計分你當然可選仁立, 但若你分數不夠高"盞"哂氣(仁立大把世襲生和好多住葵芳的人的熱門選擇), 第二輪選仁立, 仁紀更危險, 選誇區第一,二志願(仲是熱門), 而放棄本區的學校, 你隨時被電腦派到唔知第幾志願的學校 ! 你話派位之後去叩門當然可以, 不過難度亦高除非你小朋友好優秀啦 !
若你真的選仁立, 仁紀, 不如搬去該校網會機會大好多好多 ! 你可去教局網站看小一派位之運作, 你便會清楚好多, 要記要清楚佢哋的玩法去填, 不是盲目咁去選自己喜歡的學校 ! |
|