關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 柏基PG對待這次停課事件...本人對此事非常不滿!!!! ...
查看: 3641|回覆: 24
go

柏基PG對待這次停課事件...本人對此事非常不滿!!!! [複製鏈接]

Rank: 4


527
1#
發表於 09-6-15 10:38 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
柏基PG對待這次停課事件...本人對此事非常不滿!!!!

停課之後..只係收到2封Mail 提及政府宣佈停課..上網會有每星期活動比番小朋友, 家上自己上網download.

但並未收到任何補課or 退款之類的電話or Mail!!!

本人只好打電話到該學校, 佢只會說不會有任何補課及退款...只會輕輕就打發你走!!! 四堂PG 錢不了了之...邊有可能!!!!!

之前都聽不少這school的bad news. 宜家深入其中....

有申無路訢!!!!!
   1    0    0    0

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10870
2#
發表於 09-6-15 12:48 |只看該作者
好慘呀!!! 政府唔會幫你的, 只係幫d奸商.

原帖由 BB_sam 於 09-6-15 10:38 發表
柏基PG對待這次停課事件...本人對此事非常不滿!!!!

停課之後..只係收到2封Mail 提及政府宣佈停課..上網會有每星期活動比番小朋友, 家上自己上網download.

但並未收到任何補課or 退款之類的電話or Mail!!!

本人只 ...
希望每天開心渡過 ;-)

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2006
3#
發表於 09-6-15 13:42 |只看該作者
原帖由 BB_sam 於 09-6-15 10:38 發表
柏基PG對待這次停課事件...本人對此事非常不滿!!!!

停課之後..只係收到2封Mail 提及政府宣佈停課..上網會有每星期活動比番小朋友, 家上自己上網download.

但並未收到任何補課or 退款之類的電話or Mail!!!

本人只 ...


Anfield都任何補課or 退款之類的電話or Mail,
更加網上每星期活動比番小朋友, 家上自己上網download.

Rank: 4


527
4#
發表於 09-6-15 15:50 |只看該作者
其實有無得投訢..呢d 係PG ...唔係幼稚園...應該d teacher 都係Part time 形式番工...

Rank: 4


555
5#
發表於 09-6-15 15:55 |只看該作者
原帖由 BB_sam 於 09-6-15 10:38 發表
柏基PG對待這次停課事件...本人對此事非常不滿!!!!

停課之後..只係收到2封Mail 提及政府宣佈停課..上網會有每星期活動比番小朋友, 家上自己上網download.

但並未收到任何補課or 退款之類的電話or Mail!!!

本人只 ...


你係邊間柏基呀? 真係不負責任, 錢就識收!!


1049
6#
發表於 09-6-15 22:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


527
7#
發表於 09-6-15 23:47 |只看該作者
圓方柏基....

本來9月都唸住keep 番..但現在一定唔會!!!



原帖由 superbeagle 於 09-6-15 15:55 發表


你係邊間柏基呀? 真係不負責任, 錢就識收!!

Rank: 5Rank: 5


3577
8#
發表於 09-6-16 08:22 |只看該作者
我都是上九龍的PIPS星期六pg,其實報名時張單張都有寫不會有補堂架!(並非只是自己不上喎!)
其實幼稚園的pg大部分遇上這個case也不會補堂或回錢的。我們只好認命呢!
另外,我想知邊間幼稚園pg在停課期間的堂會補回或補錢的呢?

Rank: 3Rank: 3


294
9#
發表於 09-6-16 13:00 |只看該作者
原帖由 BBG1 於 09-6-16 08:22 發表
我都是上九龍的PIPS星期六pg,其實報名時張單張都有寫不會有補堂架!(並非只是自己不上喎!)
其實幼稚園的pg大部分遇上這個case也不會補堂或回錢的。我們只好認命呢!
另外,我想知邊間幼稚園pg在停課期間的堂會補回或補錢的呢 ...


昨日收到我囝囝讀緊間PG有退60%
憲泓出世6磅 6個月16磅 10個19磅

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2006
10#
發表於 09-6-16 14:04 |只看該作者
原帖由 BBG1 於 09-6-16 08:22 發表
我想知邊間幼稚園pg在停課期間的堂會補回或補錢的呢 ...


學之園, 九龍塘迦南(安排補課)
非常好!

Rank: 5Rank: 5


4749
11#
發表於 09-6-16 15:35 |只看該作者
Victoria prepare on-line study and material.

Rank: 5Rank: 5


2658
12#
發表於 09-6-16 15:54 |只看該作者
YMCA has returned coupon 贈券 to take other course in one year.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1914
13#
發表於 09-6-16 19:19 |只看該作者
唔凈止呢樣過份,9月開始加價仲過份.
上兩個月出左信問家長,會加價8~10%,點知一加就差唔多五成 我囡囡返緊三天playgroup,本來1900幾,而家要加到2600,死未. 不如去搶啦

Rank: 3Rank: 3


326
14#
發表於 09-6-17 00:35 |只看該作者
我囝囝返個間playgroup 會退番60%.


990
15#
發表於 09-6-17 21:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


8
16#
發表於 09-6-18 11:25 |只看該作者
You can report this to Edu Bureau as pre-school playgroup is part of their scope.

Gov't should give direction to PG. kindergarten If PG only insists no refund, but no makeup class, it will be part of consumer trick or we should go to report to consumer council!

Rank: 4


527
17#
發表於 09-6-19 11:49 |只看該作者
今日收到柏基下年9月pg 信...重要加價加成$500...又無得補...搶錢....!!!!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1914
18#
發表於 09-6-19 15:22 |只看該作者
原帖由 BB_sam 於 09-6-19 11:49 發表
今日收到柏基下年9月pg 信...重要加價加成$500...又無得補...搶錢....!!!!


我上個月已經收到果封信,不過仲未簽返俾佢地,本來之前話加8~10%咋,而家點止啊,成2600喎.真是過份

Rank: 4


527
19#
發表於 09-6-20 11:39 |只看該作者
我唔會番la...又無得補..不付責任!!!

加上佢個miss 又成日sick ..代課.....代課個miss 又handle 唔到...

最慘miss sick ..學校一句不提..問先會答你!!!!



原帖由 sharon26788 於 09-6-19 15:22 發表


我上個月已經收到果封信,不過仲未簽返俾佢地,本來之前話加8~10%咋,而家點止啊,成2600喎.真是過份

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12447
20#
發表於 09-6-24 15:08 |只看該作者
tutor time pg 都有補課安排.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖