關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 讀緊宣道幼稚園o既小朋友家長........
發新帖
查看: 924|回覆: 5
go

讀緊宣道幼稚園o既小朋友家長........

Rank: 3Rank: 3


134
發表於 09-6-7 12:30 |顯示全部帖子
請問你地對宣幼有咩評價呢?有咩好,有無d咩有待改善架?佢地係咪都係一星期得一堂英文堂同普通話堂架咋? 咁d英/普水準係咪會交弱d呢?

請提供多些寶貴意見,因本人考慮為小女報讀宣幼,所以想了解多一d,thanks!

Rank: 2


50
發表於 09-6-11 01:17 |顯示全部帖子
I want to know too. Does any current parents know, pls do tell us.

thanks.

Rank: 3Rank: 3


134
發表於 09-6-30 12:12 |顯示全部帖子
Any comments? Please!!

Rank: 4


892
發表於 09-7-4 21:49 |顯示全部帖子
宣幼有多間分校, 妳想報邊間分校, 我個女讀海怡分校.

原帖由 roybee 於 09-6-30 12:12 發表
Any comments? Please!!

Rank: 2


50
發表於 09-7-8 01:04 |顯示全部帖子
九龍蘭開夏道2號1樓部分及2樓部份

Rank: 4


795
發表於 09-7-8 22:56 |顯示全部帖子
杏花村又好唔好呢?