- 在線時間
- 40 小時
- 最後登錄
- 22-10-29
- 國民生產力
- 3
- 附加生產力
- 348
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-11-17
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 327
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 678
- UID
- 111770

|
見到這個topic,忍唔住想說幾句 ,我自己及哥哥家姐都在這裡畢業, 是20多年前的事,現在就不知道好唔好,可能改變了很多,但因為有感受所以你們當故事聽.
我地3個都無學壞,我還有同小學同學同老師見面,我覺得品行是ok,我d同學都ok,我當年有精英班,我自己是全級10名內,升到可風,之後入HKU,對我來說是OK.
但我的感受是,學校課程不高,當年升中後追得辛苦,6個入可風,4個要REPEAT(可風一年repeat20個only),我覺得只有精英班的還可以,其他就真係 ....
在可風時,由其他小學升上的,開頭成績好好多,但之後就一般,我覺得如果石天可以用深D課程,可能會好D,但其實好睇小朋友自己同家長,同時記住我這已經是20年前的畢業生的故事.HAHA
[ 本帖最後由 elvisBB 於 09-6-16 08:48 編輯 ] |
|