關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 喇沙結果
發新帖
查看: 1278|回覆: 13
go

喇沙結果 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


268
1#
發表於 09-6-5 12:36 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有無人知喇沙的結果是否可今晚於網上查閱 ?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1985
2#
發表於 09-6-5 12:39 |只看該作者
中央派位 - 全部學校都不能上網check 的, '必須親往收發中心攞result 的.

Rank: 4


588
3#
發表於 09-6-5 12:45 |只看該作者
喇沙有冇叩門位架?

Rank: 5Rank: 5


1985
4#
發表於 09-6-5 13:17 |只看該作者
學校公佈是沒有的, 但門口有個箱比人放 profile 的.

Rank: 4


588
5#
發表於 09-6-5 13:36 |只看該作者
Hi Martina,

Thank you! 咁知唔知幾時可以交個portfolio,及幾時截止呀? 有冇得攞form 填架?


原帖由 Martina 於 09-6-5 13:17 發表
學校公佈是沒有的, 但門口有個箱比人放 profile 的.

Rank: 5Rank: 5


1985
6#
發表於 09-6-5 13:50 |只看該作者
應該明天已經有箱放係到,  到register那2天仲有.  之後就唔知.   不過不是越早越好嗎?  如果你遲疑, 可能唔夠誠意.  而且校長要睇都係抽一些(我認為), 不會全看吧 !

冇form攞的 !

Rank: 3Rank: 3


400
7#
發表於 09-6-5 14:52 |只看該作者
check this web site for result

http://www.la-salle.edu.hk/

Rank: 4


588
8#
發表於 09-6-5 15:12 |只看該作者
Thanks a lot!



原帖由 Martina 於 09-6-5 13:50 發表
應該明天已經有箱放係到,  到register那2天仲有.  之後就唔知.   不過不是越早越好嗎?  如果你遲疑, 可能唔夠誠意.  而且校長要睇都係抽一些(我認為), 不會全看吧 !

冇form攞的 ! ...

Rank: 4

醒目開學勳章


731
9#
發表於 09-6-5 17:05 |只看該作者
想問, 知唔知喇沙係咪多數學位已比自己人/高份人攞晒 ?
如果我只係住41區及第1名子女, 就算大抽獎, 係咪機會都好細 ?

Rank: 4


514
10#
發表於 09-6-5 19:30 |只看該作者
原帖由 matthewdad 於 09-6-5 14:52 發表
check this web site for result

http://www.la-salle.edu.hk/

check唔到結果wor!
知足常樂!要為你所有的去感恩,
不要為失去的而埋怨!

Rank: 4


771
11#
發表於 09-6-5 22:08 |只看該作者
正常黎講.......都唔會有得check啦 ~ 聽日早d去拎result啦 !!

Rank: 3Rank: 3


445
12#
發表於 09-6-6 08:49 |只看該作者
有無人知道今年大抽獎抽中的機會率呀﹖


5432
13#
發表於 09-6-6 09:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


341
14#
發表於 09-6-21 23:03 |只看該作者
原帖由 miffy 於 09-6-6 09:49 發表
喇沙去年收過萬叩門portfolio, 學校一個都無睇過, 全部銷毀...........想叩門一定要自己本身識校長+住豪宅, 話之你識乜校董乜教會轉交portfolio........都無用~~ ...


very agree
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖