關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖若瑟小學 我有一個疑問?
發新帖
查看: 1500|回覆: 4
go

我有一個疑問?

Rank: 2


91
發表於 09-6-5 00:24 |顯示全部帖子
我囝囝只有適齡10分,如果單靠第2輪校網派位,因我家住在12校網內 ,成數大嗎?

Rank: 8Rank: 8

醒目開學勳章


15649
發表於 09-6-6 02:02 |顯示全部帖子
聽日都派位公佈啦,去睇結果咪知囉!

原帖由 BB豬佬 於 09-6-5 00:24 發表
我囝囝只有適齡10分,如果單靠第2輪校網派位,因我家住在12校網內 ,成數大嗎?
Best wish,
(\~~/)           天下間沒有不受教的孩子,
(='.'=)           只有不懂教的父母。
(") (")~~O Derdad

Rank: 2


91
發表於 09-6-7 00:19 |顯示全部帖子
對不起,我是10-11年度的派位

Rank: 2


73
發表於 09-6-7 00:26 |顯示全部帖子
應該無,因為無聽過有這麼好運唔同區都抽到,還有同區都未必到第一自願!
原帖由 BB豬佬 於 09-6-7 00:19 發表
對不起,我是10-11年度的派位

Rank: 8Rank: 8

醒目開學勳章


15649
發表於 09-6-7 02:30 |顯示全部帖子
想辦法搵多十分啦!好似領洗、搵個監護人…

原帖由 BB豬佬 於 09-6-7 00:19 發表
對不起,我是10-11年度的派位
Best wish,
(\~~/)           天下間沒有不受教的孩子,
(='.'=)           只有不懂教的父母。
(") (")~~O Derdad