關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 組班專區 自組2-4歲係屯門玩play group!
發新帖
查看: 1109|回覆: 0
go

自組2-4歲係屯門玩play group!

Rank: 2


40
發表於 09-5-30 22:16 |顯示全部帖子
自組2-4歲係屯門玩play group!

我有幾個朋友係屯門想自組play group!
他們有經驗外籍導師,但未齊人,所以,想問下有無人有興趣join! (12 位小朋友):

地點: 聚康山莊會所
日期: (9-6-2009) 逢星期二
時間: 5:30 - 6:30 pm