關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 嘉諾撒聖方濟各學校 得15分難入嗎?
發新帖
查看: 1432|回覆: 0
go

得15分難入嗎?

Rank: 5Rank: 5


3542
發表於 09-5-27 01:01 |顯示全部帖子
小姐仔得15分, 有冇機會首輪入到呢???
另外, 學校家課多嗎??小朋友壓力大嗎???
有冇校車到南區呀???

唔該晒