關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問有冇人收到創價waiting的通知?
發新帖
查看: 945|回覆: 4
go

請問有冇人收到創價waiting的通知?

Rank: 3Rank: 3


347
發表於 09-5-27 00:34 |顯示全部帖子
請問有冇人收到創價waiting的通知?


咁又大約幾時有通知呢?


請有經驗的媽咪們告訴我聽,我等到頭頸到長!

Rank: 3Rank: 3


102
發表於 09-5-27 01:29 |顯示全部帖子
我打去問過要6月13日後先知

Rank: 6Rank: 6


5706
發表於 09-5-27 01:31 |顯示全部帖子
6月份應該有做校服&交書簿費, 如果有正選學生放棄,便由waiting list補上。到時記得留意電話,因為係電話通知。

原帖由 Supermammy 於 09-5-27 00:34 發表
請問有冇人收到創價waiting的通知?


咁又大約幾時有通知呢?


請有經驗的媽咪們告訴我聽,我等到頭頸到長!

Rank: 6Rank: 6


5706
發表於 09-5-27 01:31 |顯示全部帖子
6月份應該有做校服&交書簿費, 如果有正選學生放棄,便由waiting list補上。到時記得留意電話,因為係電話通知。

原帖由 Supermammy 於 09-5-27 00:34 發表
請問有冇人收到創價waiting的通知?


咁又大約幾時有通知呢?


請有經驗的媽咪們告訴我聽,我等到頭頸到長!

Rank: 3Rank: 3


347
發表於 09-5-27 01:49 |顯示全部帖子

回覆 1# muichujamie 的文章

Thank you so much!!!

muichujamie 及 Hei9394。

希望有好消息。