關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 宣道會劉平齋紀念國際學校 家長?
發新帖
查看: 978|回覆: 2
go

有冇 宣道會劉平齋紀念國際學校 家長?

Rank: 5Rank: 5


1720
發表於 09-5-19 14:32 |顯示全部帖子
想了解多d d 間學校資料, any comment?

我想仔仔從小有個英語學習環境, 我見劉平齋學費唔貴, 但小學就應該唔會讀佢小學部, 轉讀 aid / dss school, 我應唔應該咁揀呢?

[ 本帖最後由 ikyau 於 09-5-19 14:34 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


469
發表於 09-5-19 16:17 |顯示全部帖子
I want to know too.

原帖由 ikyau 於 09-5-19 02:32 PM 發表
想了解多d d 間學校資料, any comment?

我想仔仔從小有個英語學習環境, 我見劉平齋學費唔貴, 但小學就應該唔會讀佢小學部, 轉讀 aid / dss school, 我應唔應該咁揀呢? ...

Rank: 5Rank: 5


2635
發表於 09-5-19 16:41 |顯示全部帖子
原帖由 Prudencelamlam 於 09-5-19 16:17 發表
I want to know too.


For information of CAIS, u may wish to go to "國際學校" section to ask parents there.

Pls note that CAIS only offer 1 yr of kinder education which is ~ to K3 in HK.
http://www.cais.edu.hk/uploads/File/forms/Schedule%20of%20Fees%202008-9.pdf