- 在線時間
- 252 小時
- 最後登錄
- 15-12-31
- 國民生產力
- 85
- 附加生產力
- 1040
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-5-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 487
- 主題
- 28
- 精華
- 0
- 積分
- 1612
- UID
- 135614
 
|
囝囝中一時已去"澳洲"(學校舉辦), 幾好, 可以增廣見聞, 而且是"home stay"與當地人一起生活, 可以講多d英文, 今年學校本來都有去 : 澳洲 / 加拿大 及中國, 現在因 "H1N1" 已取消, 很可惜
原帖由 O~O 於 09-5-18 14:58 發表 
你們會給囝囡參加遊學團嗎?
對小朋友是否有好處?
幾多歲參加比較合適?
安全問題要注意D咩?
今年H1N1大行其道, 會否心大心細?
請大家分享個人意見及心得。多謝! ... |
|