關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 幾多歲番playgroup
發新帖
查看: 578|回覆: 2
go

幾多歲番playgroup

Rank: 4


804
發表於 09-5-9 12:27 |顯示全部帖子
你地會俾小朋友幾多歲開始番playgroup?

Rank: 5Rank: 5


3107
發表於 09-5-9 22:17 |顯示全部帖子
I suggest from 1 year onwards. At least the BB aware what are happening around her/him and be able to walk around and react with the message.


390
發表於 09-5-10 09:23 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽