關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 課外活動 九龍有邊間教小朋友中國舞學校??
發新帖
查看: 1148|回覆: 6
go

九龍有邊間教小朋友中國舞學校??

Rank: 5Rank: 5


2120
發表於 09-5-7 13:53 |顯示全部帖子
九龍有邊間教小朋友中國舞學校,除米x爾因我打去問課程時態度好差,有無其他介紹.thanks

Rank: 5Rank: 5


3327
發表於 09-5-7 15:00 |顯示全部帖子
香港兒童合唱團有中國舞班.

Rank: 5Rank: 5


1028
發表於 09-5-7 15:09 |顯示全部帖子
咦...我囡囡喺將軍澳的米xx學緊,我覺得唔錯,最近佢地有表演,我囡囡都算有板有眼.

不過,除左米xx,你睇下呢兩間丫:



http://www.ccdcdc.com.hk/dance_course/cdp.php?category=children_chinese&season=current&lang=

http://www.hkedcity.net/parent/network/activities/detail.phtml?radio_act_id=20143



原帖由 snoopy904 於 09-5-7 13:53 發表
九龍有邊間教小朋友中國舞學校,除米x爾因我打去問課程時態度好差,有無其他介紹.thanks

Rank: 5Rank: 5


2120
發表於 09-5-7 15:44 |顯示全部帖子
原帖由 G-Ma 於 09-5-7 15:00 發表
香港兒童合唱團有中國舞班.


THANKS G-Ma 打咗去問佢話我小朋友超齡唔收,我小心6age 佢地只收4-5age

Rank: 5Rank: 5


2120
發表於 09-5-7 15:53 |顯示全部帖子
[quote]原帖由 琬晴B 於 09-5-7 15:09 發表
thanks琬晴B
我到係想去將軍澳學,你小朋友幾age學咗幾內,可能我打去個日佢心情唔靚 (打hot line 電話唔係打去shop),你覺得D老師OK 嗎?

Rank: 5Rank: 5


1028
發表於 09-5-7 17:43 |顯示全部帖子
導師方面,我覺得OK,因為都會有要求。(我囡囡4歲半,其實佢學左一個多月咋,試過有一堂喊(可能俾老師話佢成日望鏡),不過後來又沒事了,依家繼續開開心心學。)
我最初打去問,都覺得佢地各間分校好似“各自為政”。如果你想報TKO,我建議你直接打去或上去TKO分校。


仲有,佢地有免費試堂.


原帖由 snoopy904 於 09-5-7 15:53 發表
[quote]原帖由 琬晴B 於 09-5-7 15:09 發表
thanks琬晴B
我到係想去將軍澳學,你小朋友幾age學咗幾內,可能我打去個日佢心情唔靚 (打hot line 電話唔係打去shop) ...

Rank: 4


969
發表於 09-5-8 12:55 |顯示全部帖子

回覆 6# 琬晴B 的文章

琬晴B,

可否PM將軍澳分校的電話或學校名.謝謝