關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 升中派位 KL3 網"最危險地方系最安全既"
發新帖
查看: 2097|回覆: 8
go

KL3 網"最危險地方系最安全既"

Rank: 5Rank: 5


4440
發表於 09-5-6 16:56 |顯示全部帖子
請問有無家長夠膽信古龍既"最危險地方系最安全既" ...
將喇沙盤(得19個位)擺第一志願

Rank: 3Rank: 3


336
發表於 09-5-6 17:07 |顯示全部帖子
你個如意算盤一定唔響,好多band 1頭都夠膽搏LS的,因為佢地就算唔得,叩門都一定入到band 1英中.

而另外亦有些係直資收了(不用簽紙那種),亦都會搏LS.

Rank: 5Rank: 5


4440
發表於 09-5-6 17:31 |顯示全部帖子
原帖由 davidmimi 於 09-5-6 17:07 發表
你個如意算盤一定唔響,好多band 1頭都夠膽搏LS的,因為佢地就算唔得,叩門都一定入到band 1英中.

而另外亦有些係直資收了(不用簽紙那種),亦都會搏LS.


問題系band 1頭好多系自行都收左啦....

Rank: 4


532
發表於 09-5-6 17:41 |顯示全部帖子
請問哪些直資唔使簽紙?
原帖由 davidmimi 於 09-5-6 17:07 發表
你個如意算盤一定唔響,好多band 1頭都夠膽搏LS的,因為佢地就算唔得,叩門都一定入到band 1英中.

而另外亦有些係直資收了(不用簽紙那種),亦都會搏LS.

Rank: 3Rank: 3


336
發表於 09-5-6 18:04 |顯示全部帖子
原帖由 ytpeople 於 09-5-6 17:41 發表
請問哪些直資唔使簽紙?


部分直資有一種"Direct Intake"位,呢類位係唔影響統一派位的,雖然佢地係7月7日才通知你,但有時會暗示收左你的.
eg: 中華基金
http://www.cfss.edu.hk/admissionPolicy.html


778
發表於 09-5-6 18:27 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


532
發表於 09-5-6 23:33 |顯示全部帖子
謝謝你!
原帖由 davidmimi 於 09-5-6 18:04 發表


部分直資有一種"Direct Intake"位,呢類位係唔影響統一派位的,雖然佢地係7月7日才通知你,但有時會暗示收左你的.
eg: 中華基金
http://www.cfss.edu.hk/admissionPolicy.html ...

Rank: 3Rank: 3


336
發表於 09-5-7 09:33 |顯示全部帖子
原帖由 6191094 於 09-5-6 18:27 發表
請問 ???
九龍 / 新界區有無呢 d direct intake 位 ??
thanks so much !!!


有參加統一派位的直資都應該有direct intake位,但不肯定是否全部都有.

Rank: 5Rank: 5


4440
發表於 09-5-7 11:13 |顯示全部帖子
原帖由 davidmimi 於 09-5-7 09:33 發表


有參加統一派位的直資都應該有direct intake位,但不肯定是否全部都有.


請問全港direct intake位約有多少個呢?