關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 課外活動 想問今年年尾考4級鋼琴
查看: 2985|回覆: 37
go

想問今年年尾考4級鋼琴

Rank: 5Rank: 5


1159
發表於 09-4-17 00:52 |顯示全部帖子
想問今年年尾考4級鋼琴, 上堂45分鐘是否唔夠呢?
因為每堂只係彈到3 首考試歌 (都唔係彈晒全首)
每首都係彈一半到, 同教scales, 同即場sightreading 一首,

都冇晒時間, 要唔要加到 1個鐘呢?

同埋依家3首歌都未彈晒, 會唔會唔夠時間呢?

thanks


8595
發表於 09-4-17 09:02 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 2


51
發表於 09-4-17 10:13 |顯示全部帖子
Hi Ming2,

You are so kind and always give us prompt and professional advice.

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


21906
發表於 09-4-17 11:41 |顯示全部帖子
原帖由 JENNYCHOI 於 09-4-17 00:52 發表
想問今年年尾考4級鋼琴, 上堂45分鐘是否唔夠呢?
因為每堂只係彈到3 首考試歌 (都唔係彈晒全首)
每首都係彈一半到, 同教scales, 同即場sightreading 一首,

都冇晒時間, 要唔要加到 1個鐘呢?

同埋依家3首歌都未彈晒, ...


HI!
我囝囝今年八月考二級, 佢都係上45分鐘. 老師暫時只教了一首半考試歌. 我見佢上堂學了一首考試歌, 學scales, 做sightreading, 再覆一次考試歌. 雖說是上45分鐘, 但老師幾乎上了1小時.
正如ming2所講, 係我囝囝的基本功不好, 所以老師用很多時間講解和示範.
如果老師亦認為加到1小時好的, 也無妨吧? 另外還要看小朋友可否專注那麼久. (我囝囝到尾段已很辛苦了)
我囝囝八月考, 老師都有信心OK, 那你小朋友年尾才考, 該夠時間吧?

Rank: 5Rank: 5


1159
發表於 09-4-18 00:54 |顯示全部帖子
HI, 咁多位

我自己覺得只係上堂只能彈考試d歌, 就好似呢年都係停留係呢個程度.......咁

我知道程度只有 3級, 但miss 話可以考4級......如果黎緊幾個月都係只係彈呢幾首就慘......

thanks


8595
發表於 09-4-18 01:46 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


8595
發表於 09-4-18 01:53 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1328
發表於 09-4-18 16:41 |顯示全部帖子
Experience from my children:
practising is very very important.

for sure, can talk with the teacher about the progress.

Rank: 5Rank: 5


1601
發表於 09-4-18 18:01 |顯示全部帖子
Practice makes perfect. Add oil!


333
發表於 09-4-18 23:08 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


127
發表於 09-4-18 23:30 |顯示全部帖子
我小朋友同你差不多有相似的問題,她的老師主動提議我小朋友今年考3級,但因她今年9月升小一我說不想她有太大壓力所以我讓她明年初才考,不過她老師和我分析了很多考試內容,她說還有一年時間考3級和4級的歌都是差不多的,見議我應該讓她試考4級,我就什麼都不懂,我只對老師說妳若對我女兒有信心便是了.  
      而我沒給女兒有太大壓力,她只把考試歌當成平時練習的歌來彈,所以見她也練得很輕鬆,總之始終她是第一次她能合格我也已很高興的了.   
      希望我和妳作為家長的給她們加加油,有時我會坐她隔離陪她練琴,有時會提醒她抖一抖,間中停吓和她傾吓計,有時又捉她的手指按摩吓,讓她知道我是很支持和關心她的,所以我女女綀琴時是愉快地練的呢!你也不防試試吧!加油努力!!

Rank: 5Rank: 5


1159
發表於 09-4-19 00:12 |顯示全部帖子
問題就係呢度, miss 話考4級既時候, 我表示
應該考3級, 佢話考3級一定得, 所以應該考4級wor, 半年一定彈 到3首歌啦......所以就報了4級

其實練琴都唔算少, 一星期都練4-5日, 每日最少半個鐘至一個鐘以上......

Buyer 呢本書已經彈完,我都想買第2本係可以練手指既書, 但miss 又話唔使......

Rank: 5Rank: 5


1159
發表於 09-4-19 00:17 |顯示全部帖子
Ming2, gershwin

真係好多謝你地回覆, 我地呢d 對鋼琴冇咩認識, Miss 講咩就聽咩

另想問

1. 呢本書 More Romantic Pieces for Piano (ABRSM) Book 2, 已經彈緊,都ok
但覺得好似難左少少, 係咪應該買埋book 1 彈下呢?

2. Children Pieces, Czerny599和First lesson in Bach 呢幾本書係咪gr 3, 可以彈呢?

thanks

Rank: 5Rank: 5


2522
發表於 09-4-21 12:57 |顯示全部帖子
Hi! Jennychoi,

我小朋友的程度跟你的也一樣, 也是一樣年尾考4級, 不過老師還未開始教exam歌.



原帖由 JENNYCHOI 於 09-4-18 00:54 發表
HI, 咁多位

我自己覺得只係上堂只能彈考試d歌, 就好似呢年都係停留係呢個程度.......咁

我知道程度只有 3級, 但miss 話可以考4級......如果黎緊幾個月都係只係彈呢幾首就慘......

thanks ...

Rank: 5Rank: 5


2522
發表於 09-4-21 13:05 |顯示全部帖子
ming2,

想請問而加坊間話唔知幾多年就可以考到幾多級嗰d, 係咪佢地整係練exam曲, 而唔彈其他曲, 所以會咁快?
那就變成你所講的考完八級都依然咩都唔識呀?


原帖由 ming2 於 09-4-18 01:53 發表


到時考完個八級都依然係乜都唔識架咋


8595
發表於 09-4-21 13:40 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


8595
發表於 09-4-21 13:44 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


8595
發表於 09-4-21 13:51 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1807
發表於 09-4-21 18:37 |顯示全部帖子
ming2

想問一些彈琴技巧

請問小朋友左手尾指,是否要練一段時間,才可放在琴上?因彈琴時,左手尾指常常彈開

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


21906
發表於 09-4-21 21:00 |顯示全部帖子
ming2,
我都向你請教.
我仔仔D節拍唔係幾得, 彈琴時快時慢, 多數係越彈越快.
我叫佢數拍子, 佢好似好有困難咁, 學咗幾年, 一直唔肯大聲數. 有時數拍子, 對手就唔聽個口話, 口有口數, 手有手彈.
仲有無其它方法改善呢個問題呢?