關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 課外活動 有無人曾經/依家係馮家敏(銅鑼灣)度學跳舞? ...
發新帖
查看: 780|回覆: 2
go

有無人曾經/依家係馮家敏(銅鑼灣)度學跳舞?

Rank: 5Rank: 5


1312
發表於 09-4-3 20:06 |顯示全部帖子
阿女3歲幾,想學jazz.有無人參加過佢嘅course?好唔好?

另外有無其他好介紹?最好係銅鑼灣?  thanks!

Rank: 4


523
發表於 09-4-3 20:43 |顯示全部帖子
可以試下ivy chung, 但唔知有冇3歲班.

http://www.ivychungballet.com/

原帖由 cutekiddy 於 09-4-3 20:06 發表
阿女3歲幾,想學jazz.有無人參加過佢嘅course?好唔好?

另外有無其他好介紹?最好係銅鑼灣?  thanks!

Rank: 3Rank: 3


448
發表於 09-4-9 15:41 |顯示全部帖子
HIHI

U CAN TRY MUSIC MOTION THE TEACHER KNIKI IS VERY GOOD FOR JAZZ HIP HOP LATIN


原帖由 cutekiddy 於 09-4-3 20:06 發表
阿女3歲幾,想學jazz.有無人參加過佢嘅course?好唔好?

另外有無其他好介紹?最好係銅鑼灣?  thanks!