用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Is St Johannes a good school?
樓主: HoHoMom
go

Is St Johannes a good school? [複製鏈接]

21#
發表於 04-9-21 21:37 |只看該作者

Re: Is St Johannes a good school?

Mankuen,

您好!其實我囡囡是在幼雅園讀,我很欣賞這间學校,希望將來能升上原校小一。請問在SJC幼稚園讀是否可以優先升上小學?要唔要再考入學試?

:

22#
發表於 04-9-21 23:03 |只看該作者

JacksonMami
           Hi 你好,Ok la 早兩日都重有喊o架 ,因為未習慣同未有新朋友,但係而家識o左兩個friends小息一齊玩所以先開心D,課外活動佢參加小小實驗室,係呢你覺得多唔多工課呀?    

23#
發表於 04-9-22 00:18 |只看該作者

Dad999,

你好啊!我都想為我的仔仔報明年小一,希望我哋兩個小朋友都能考到啦!我啲親戚嘅小朋友都係係聖若望讀書,佢哋讀咗兩年,英文真係唔錯,嗰次考Cambridge試重話比我聽,差一個盾牌就攞到滿分

24#
發表於 04-9-22 00:28 |只看該作者

I recommand you another very good school in Kowloon. Tak Nga Primary School And Kowloon Tong School.

Kowloon Tong School is a really very good school. They are students orientated. The teachers are very nice and all the facilities is very good. I know the deadline is 25th Sept.

And many teachers are Christian. They are really care the kids and the band 1 students are over 90%. whole day school and the area is really very very big. They have their own farmland, mini zoo..., different kinds of activities. $3000 per month.

Usually, a better school is more difficult to enter. But a good mother will choose a better school for the kids.

25#
發表於 04-9-22 01:44 |只看該作者

Hi! BabyChiu,

My son is studying in K2, I will apply 聖若望 for my son next year, do you know 面試考D乜, 難吾難入ka? 佢地中學派位如何? 多吾多人報呢? 競爭大吾大? 會吾會好似DBS o甘, 幾千人去報呢?

Dad999

26#
發表於 04-9-22 14:46 |只看該作者

Hello Dad 999,
            原來你個仔下年先報小一,咁未做唔到同學囉,真可惜!我幫你問個我嗰兩個親戚,佢哋一致認同聖若望係一間好好的學校,不但止英文程度好,而且老師重好細心、好關心小朋友。雖然學校唔係好大,但勝在校長、老師真的是辦教育嗎!我聽佢哋咁講,所以就算辛苦啲都要供個仔係到讀!至於考試方面,佢哋話係分筆試同面試兩種,面試時重有外籍老師係到添,我估唔係好難掛!而考試時有幾倫,都幾多人爭嫁,不過我估冇幾千人掛,如果唔係我個仔就弊啦!不過,我知都收得都幾嚴,名校喎,你估阿豬阿狗都讀得嘅咩!派位,有好多去到第一自願,重係英文中學添,唔讀書,做算比你入到DBS都冇用啦!在此,我真係好高興識到你!
                                                                        Baby Chiu

27#
發表於 04-9-22 15:01 |只看該作者

Hi! BabyChiu,

其實, 我都好鍾意St Johannes , 原本諗住o係K1比囝囝讀,
但佢地由K2開始要返全日, 所以放棄左, now, my son is studying in St.Catherine K2.  Next year, I will apply  St Johannes for my son too, do you know, St Johannes 收得多吾多St.Catherine o既 students?
佢地鍾意收 which kindergarden's students?
佢地自己kindergarden o既 students 多吾多入番 St Johannes primary school?

Thanks.

CD

CD

28#
發表於 04-9-22 15:27 |只看該作者

Dad999,BabyChiu,
              其實我一直都有留意這個網站,但因為平時好忘,所以一路只是看而沒有發表,今日因為我的小女兒病了,我不能回公司,現在她已睡了,所以有空一齊談談,希望她快些痊癒便好了!
               我的大兒子是剛剛於聖若望畢業,由幼稚園至現在,足足九年,現在考了入一間同區的Band 1 中學,我很滿意!其實我很清楚學校的運作,我絕對相信這是一所很好的小學,你們可以放心報SJC吧!
              我都知道今年學校有位老師沒有被聘用,而且我很奇怪為什麽一位這樣好的校長及學校,既然會被一位網友批評如比,她似乎在刻意中傷,歪曲事實,我想我也知道她是誰?我真的不值她所說,人心難測,做人要有品格,希望聰明的家長要小心。

29#
發表於 04-9-22 15:44 |只看該作者

Hello!CD,
       你未可以同Dad999的仔仔一齊讀囉!真開心!我都唔係好知學校會收邊間kindergarten的學生多啲?Sorry!有關係咩?唔係小朋友叻就得嫁?不過,我知道原校生升的容易跟,外來生起初會辛苦啲,不過先生會幫佢哋!放心!
                                                                             BabyChiu

30#
發表於 04-9-22 23:13 |只看該作者

~ioi~

我覺得功課適中,不是太多,通常囝囝在我回家前已做完功課,有時我只係同佢溫下習. 其實有功課做係好事, 等小朋友從小培養有責任感,凡事都係有些壓力才好. 如果冇功課又冇測驗,點學到野?

係呢, 家長會你見幾點呀??

JacksonMami

31#
發表於 04-9-23 00:12 |只看該作者

Hi JacksonMami:
             你個囝囝真係好叻喎,可以自己咁快做完功課,佢幼稚園都係讀sjc???
             我家長會2:00點,你呢?

32#
發表於 04-9-23 00:28 |只看該作者

Do anyone alert that there are many new comers are interested in talking this topic these few days?
Ha..

I just want to say :
1. If anyone think that I am that teacher. sorry! I'm not. I told before I just say what I know. And that is only for the parent's reference. I didn't want ot hurt anybody. Of course, most of the teachers are good but under the poor school administration (money orientated), many teachers can't do what they want/need to do, And false to do what they don't want to do.
You'll have the rights to believe or not to believe.

2. I know the principal a long time so I know this school very much. As I know, every year not only one teacher left the school because of the administration.

3. If anyone of you knows anyone who works in EMB教

33#
發表於 04-9-23 00:35 |只看該作者

Celeste

Sorry ar!近排比較忙,所以遲左覆你,請多多見諒!
據我所知,響SJC幼稚園度讀想原校升上小一,只要成績跟到,問題都唔大。但係你都知la,間學校咁多人報名,又係主張小班教學的學校,我諗你個囡囡想升讀SJC小一,都係快D問問你個囡既班主任要點做安全喇,唔係有什麼差池就弊la。
係呢,近日你見唔見到有人響度中傷SJC呀,不過我地都唔需要理呢D無謂人,費事同佢多講。總之你有什麼問題就搵我la,我會盡快覆你,OK! 

34#
發表於 04-9-23 18:34 |只看該作者

Sesame2003,

Please check your PM. Thanks!

35#
發表於 04-9-23 23:22 |只看該作者

mankuen

你星期六去唔去家長會?我是在早上,你呢?約見見好嗎?囡囡來不來?  

36#
發表於 04-9-23 23:26 |只看該作者

新幹線:
             對不起!請問什麼是pm呢?煩請幫忙!Thanks!

37#
發表於 04-9-24 09:13 |只看該作者

Sesame2003,
pm=私人信息, 你可以按最右上角的"私人信息", 便可以看到我給你的信息. 謝謝!  

38#
發表於 04-9-25 00:27 |只看該作者

Celeste

我星期六會去家長會呀!不過我是下午見的。我會帶囡囡去,但係個仔要去學琴,所以唔帶佢去lu.
好呀!我都想見下囡囡D同學仔,大家一齊出黎玩下,不如我聽朝打電話返學校問下可唔可以改早上約見,如果可以的話,我pm你呀,好嗎 ?

39#
發表於 04-9-27 17:27 |只看該作者

I'm the student of SJC before.  Of course, when I'm young.  I agreed with somebody saying this school's bad things.  I deeply feel about this.  They mostly concern money.  但無可口非這是一間私校, 一定是concern money.  當然, 最後決定都是你自己.

以前, 我是跟李琳x/x大衛個女and洪金x個二仔一班, 最初學校是不知道佢o地係d明星仔女, 後尾有個什麼敬老大會,佢地出面做嘉賓, 佢o地便由最差個班去左最勁個班, 洪金x個大仔仲要repeat都可以起最top個班tim.  Later, 個校長and 校監invested another international and encouraged the rich students to transfer to the new school and have a discount tim.

學校是有個跟校長有關係的親戚起度做, 佢細個起度讀書現在起度做一d都唔出奇, 好似係佢個姨甥女. 你同佢friend D 咪好辦事law.  這個是定律來, x中有人好辦事, 係人都明白啦!  And also if you are rich, 對你另眼相看.

以前這校有好幾間校舍(美孚有中學, Kln Tong 有2間定3間) 可能cannot get enough students so close down.

This school mostly english are quite good but quite 填鴨, 佢地鍾意Primary 1 讀 Primary 2 o既野. and many subjects used english.  that's why their english are quite good.

Of couse, these are the previous day.  But, I have a relative study in this school.  She also think this school can teach her child 有禮貌, but 見錢眼開law.

好唔好, 當然由你自己去決定!  Just my opinion only.
:-? ;-) 8-) :-P :-? ;-) 8-) :-P :-? :-P

40#
發表於 04-9-28 01:03 |只看該作者

mankuen

你囡囡真係很醒又漂亮.可惜時間太短,這星期六有沒有時間?不如我地同小朋友去ホ球會玩,好唔好?是呢!你先生要不要上課?有時間一齊去,好嗎?,如果你先生去,我也叫我先生去,請PM給我,因為要訂位。Bye now!
‹ 上一主題|下一主題