關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 九龍塘幼兒園妳會揀邊間, 比d意見?
發新帖
查看: 1065|回覆: 8
go

九龍塘幼兒園妳會揀邊間, 比d意見? [複製鏈接]

Rank: 4


724
1#
發表於 04-8-2 12:53 |只看該作者

九龍塘幼兒園妳會揀邊間, 比d意見?

我囡囡現在返緊Fanny's workshop playgroup,我想比囡囡9月讀N1, 有培恩, 劍鳴,樂基, 迦南, 還有ywca紹邦幼兒園(全日), 比d意見揀邊間好d.
thk.
[size=large]我家有隻百厭貓[img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/25/logo_copy2.jpg[/img]

Rank: 5Rank: 5


2899
2#
發表於 04-8-3 10:08 |只看該作者

Re: 九龍塘幼兒園妳會揀邊間, 比d意見?

我自己就揀咗樂基! 鐘意佢 :
1) 每班都各有一個中英文班主任, 唔係一個星期見得嗰一兩次!
2) 環境設施都好好, 夠光猛, 個人入到去活力感都多啲!
3) 中英文都會教晒phonics
4) 有朋友上過佢哋啲課外活動, 話好好. 係嗰度識到啲讀幼稚園既家長都讚好!
5) 音樂堂(k2)會教小提琴, 又有人(香港代表隊)嚟教體操. 即係除咗課本外, 佢哋都幾著重課外活動.

Rank: 4


724
3#
發表於 04-8-3 14:09 |只看該作者

Re: 九龍塘幼兒園妳會揀邊間, 比d意見?

好多謝妳的意見, 妳個小朋友現在讀緊k幾呀? 知唔知n1除左學費外, 課外活動、party是否要額外要比錢呢?
thk.
[size=large]我家有隻百厭貓[img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/25/logo_copy2.jpg[/img]

Rank: 3Rank: 3


473
4#
發表於 04-8-3 17:05 |只看該作者

Re: 九龍塘幼兒園妳會揀邊間, 比d意見?

請問樂基的website?
thanks

Rank: 4


724
5#
發表於 04-8-3 18:32 |只看該作者

Re: 九龍塘幼兒園妳會揀邊間, 比d意見?

沒有的, tel.2337 1228
[size=large]我家有隻百厭貓[img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/25/logo_copy2.jpg[/img]

Rank: 5Rank: 5


1814
6#
發表於 04-8-3 21:11 |只看該作者

Re: 九龍塘幼兒園妳會揀邊間, 比d意見?

九龍塘樂基網址係
樂基
我有個親友仔仔都返,佢返每個星期4下午,唔知你同唔同你囡囡一班呢?
做人至緊要開開心心 :-D

Rank: 4


830
7#
發表於 04-8-3 22:51 |只看該作者

Re: 九龍塘幼兒園妳會揀邊間, 比d意見?

Hi Cyrusmum,

我想問係樂基上小提琴同體操, 需唔需要額外比學費, 如果要, 幾$, 又雜費大約幾多$?

Rank: 5Rank: 5


2899
8#
發表於 04-8-3 23:09 |只看該作者

Re: 九龍塘幼兒園妳會揀邊間, 比d意見?

bbmummy,
由於囝囝仲未返學, 所以好多嘢我都未係好清楚. 不過據我了解, 小提琴同體操都係校內課程, 唔駛另外比$. 但就會大少少至有得學!

Rank: 5Rank: 5


2004
9#
發表於 04-8-3 23:14 |只看該作者

Re: 九龍塘幼兒園妳會揀邊間, 比d意見?

keen mind

pls click
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖