密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 荃浸PM和York AM你們會点選擇呢?
樓主: funfuncook
go

荃浸PM和York AM你們會点選擇呢? [複製鏈接]

21#
發表於 09-3-16 21:59 |只看該作者
hi chincco, then my daughter will be in the same bus with yours daughter this august. We live in Discovery Park.
Congraduation your daughter get into 協恩 kinder.
I'm not that worry for the primary school coz she can always get into my old school. but i still want her apply Maryhnoll, DGS....if she is as smart as your elder daughter..
She was accepted by true light kinder but true light is a chinese kinder and has no advantage in applying those primary school  . So i decided to let her study York at the end. Hope i may the right choice.

22#
發表於 09-3-17 09:40 |只看該作者
Hi pluto_yuen, 其實我真係好喜歡york架,而且我個大女d成績都唔錯. 起碼上學期考試都有獎囉.
至於幫細女選協思幼稚園, 只係希望比多個選擇佢. 雖然我細女得2歲3個月, 但佢由1歲半已經開始返英文playgroup,一個星期五日, 每日3個鈡, 所以佢d英文好好架,佢平日都係以英文為主, 出去interview都係用英文對答. 我哋打算會依舊比佢返英文playgroup,萬一有咩意外, 都仲有本錢考直資或私校.
大部份家長都Maryhnoll架啦,不過我得個15分, 邊可能抽到喎.

23#
發表於 09-3-17 19:44 |只看該作者
hi, chinnco.Do u buy the uniform from the kinder or outside???I heard they sell york uniform at kowloon city?
what else do your daughter learn after school??
I'm sure your daughter can get good grade for the cambridge exam.

24#
發表於 09-3-18 09:03 |只看該作者
pluto_yuen,我大女好好學架, 佢星期一放學後向通利學琴,星期二, 五向york返劍橋, 星期三上午返英文playgroup,個間playgroup我兩個女由歲半就開始讀架啦! 個間playroup都有好幾個york的學生,有個仲一星期返3日, 我個大女就只係返一日. 星期四向南豐學畫畫, 星期五學游水, 星期六上午返york,下午向偷景新城學跳舞.
因為佢之前考試成績都算幾好, 我問佢要咩禮物, 佢話要學話劇, 你話係咪比佢激死, 我話太辛苦啦, 遲下先學啦, 但佢話佢好鈡意喎, 家下星期六比佢向澳海城學英文話劇. 所以佢都好忙架.
佢之前仲話要學溜冰, 好彩有次睇電視見到人哋溜冰啲時候跌倒死死吓,佢先話怕怕咋.
至於校服, 我都係向york個度買, 懶得自己去揾.

[ 本帖最後由 Chincco 於 09-3-18 09:05 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題