關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 York and St. Nicolas
發新帖
查看: 957|回覆: 8
go

York and St. Nicolas [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


173
1#
發表於 08-11-18 10:39 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
Can any one gives me any suggestion?  Which one is better?
   0    0    0    0

Rank: 4


614
2#
發表於 08-11-18 11:16 |只看該作者

回覆 # 的文章

they are of the same group,
so i wonder if there's big difference between them.

Rank: 5Rank: 5


1861
3#
發表於 08-11-18 11:57 |只看該作者
之前有家長打電話問過sn,
學校話已經同york冇關係。
或者係因為舊年單官司令佢地2間學校脫離關係﹗

聽聞york有多項雜費, around $5000/yr,
sn家長就話冇雜費, 連茶點都optional.

至於教學質素就唔太清楚,
只係知2間都以英文為主﹗

原帖由 Furbymao 於 08-11-18 11:16 發表
they are of the same group,
so i wonder if there's big difference between them.

[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-11-18 12:00 編輯 ]
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 3Rank: 3


173
4#
發表於 08-11-19 08:29 |只看該作者
thanks for sharing

Rank: 2


87
5#
發表於 08-11-19 16:34 |只看該作者
原帖由 chancatcat 於 08-11-18 10:39 發表
Can any one gives me any suggestion?  Which one is better?


我自己兩間都in,兩間都收左!但係我只留位sn!!
york俾我印象就係俾佢校長嚇親,又話可以俾個小朋友點叻點叻,又話考劍橋試,又話奧數試,我心諗3-4歲人仔要訓練到咁功利,我絕對唔想!!(不過我相信有家長好受呢套)
而sn我唔知情況係咪唔功利,我揀佢係原因係小班,佢好似1:8-10!

Rank: 3Rank: 3


462
6#
發表於 08-11-19 16:48 |只看該作者

回覆 # 的文章

係呀,我個朋友兩年前去過york,佢叫我地千祈唔好去,佢話個校長好得人驚,一見到d家長第一句係話「你地黎我地間學校有救喇.....」佢話好似邪教多d!!!

Rank: 5Rank: 5


1607
7#
發表於 08-11-19 21:46 |只看該作者
:D 兩間都收我囡,我就交左SN留交費,因為interview 時感覺好好,覺得老師好nice同有耐性。

Rank: 3Rank: 3


131
8#
發表於 08-11-19 21:59 |只看該作者
原帖由 van_517 於 08-11-19 16:34 發表


我自己兩間都in,兩間都收左!但係我只留位sn!!
york俾我印象就係俾佢校長嚇親,又話可以俾個小朋友點叻點叻,又話考劍橋試,又話奧數試,我心諗3-4歲人仔要訓練到咁功利,我絕對唔想!!(不過我相信有家長好受呢套)
而sn我 ...


Me too,我都系二間收左,只留位sn.  york我都覺得ok,仲意佢校舍大同埋外籍老師多,只系我上午交左sn,下午先收到york封信,二間都差晤多,但我几like sn小班教學


615
9#
發表於 08-11-20 16:43 |只看該作者

Nice to meet you as I select St. nicholas too.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖