關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 昨日去民生interview k1
發新帖
查看: 412|回覆: 5
go

昨日去民生interview k1 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


272
1#
發表於 08-11-9 14:05 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
昨日去民生interview k1,我竟然記錯咗時間遲咗幾個字先到,所以遲咗入課室in,入到課室因所有小朋友家長及老師都在同一班房,老師問仔仔問題時,環境實在太嘈,所以仔仔都無心機答,但今次遲到我相信都無機會哪,真係有點唔閞心!!
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


157
2#
發表於 08-11-9 15:05 |只看該作者
平常心吧!  不要給孩子和自己太大壓力呀

Rank: 4


521
3#
發表於 08-11-9 16:28 |只看該作者
我係路過架,尋日我地o係中西區都in左三間,囡囡都有時唔答野,但我完晒一天工作都有同囡囡去開心下,獎勵佢,對佢地黎講真係好叻!

Rank: 5Rank: 5


1205
4#
發表於 08-11-9 23:08 |只看該作者
原帖由 kwklam 於 08-11-9 15:05 發表
平常心吧!  不要給孩子和自己太大壓力呀


同意, 我覺得而家D幼稚園未必一定係因應學生的能力才取錄, 叫我地填問卷, 我諗份問卷可能會作參考, 太多因素啦! 無謂攪到自己及小朋友咁緊張.

Rank: 3Rank: 3


131
5#
發表於 08-11-9 23:34 |只看該作者
原帖由 Gmajor 於 08-11-9 16:28 發表
我係路過架,尋日我地o係中西區都in左三間,囡囡都有時唔答野,但我完晒一天工作都有同囡囡去開心下,獎勵佢,對佢地黎講真係好叻!


ME TO.,我昨日下午都一次過同阿仔系九龍IN左三間,仔仔都系有答有晤答,但對於剛滿二歲小朋友來講我覺得表現算晤錯了,所以都有帶佢出去開心下,當獎勵佢,至於學校收晤收就隨緣了,阿仔已盡力


309
6#
發表於 08-11-10 01:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖