- 在線時間
- 279 小時
- 最後登錄
- 26-4-7
- 國民生產力
- 136
- 附加生產力
- 3887
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-6-6
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3565
- 主題
- 170
- 精華
- 0
- 積分
- 7588
- UID
- 11049
 
|
教署是派了地圖, 大約半個人咁大的地圖給各幼稚園的. 因為第二次派位交表格時, 呢類地圖都會貼在派位中心. 而我見過我女以前的幼稚園, 年年也貼出來.
原帖由 jollyma 於 09-9-10 12:21 發表 
其實只要你細心看,根據佢個分區, 在地圖上將d屋屋苑連起來, 會見到個覆蓋分配, 有界線劃分, 咁如果你條街在該範圍內, 就屬該區, 咁當然最好打去問清楚
... |
|