註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
民房
返回頂部
大宅
原帖由 boboc 於 08-9-16 14:22 發表 我囡囡2006年11月出世,可做 2010/11 學年大女或2009/10 學年細女. 我上年並未有報讀pre-nursery, 今年想試下報讀K1, 唸住無咁大壓力. 得就好彩, 唔得又可當rehearsal, 下年再報. 如果今年心儀學校未能取錄, 請問會 ...
複式洋房