關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 維多利亞vs玫瑰崗
查看: 4184|回覆: 78
go

維多利亞vs玫瑰崗 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1053
1#
發表於 08-9-9 17:19 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
女女讀緊nursery, 應該唔會報讀維多利亞小學, 想知值唔值得放棄維多利亞幼稚園, 去報考玫瑰崗幼稚園呢?

而玫瑰崗小學係咪都各方面係咪都係好好呢?

煩惱中... 唔該!
   1    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


267
2#
發表於 08-9-11 00:32 |只看該作者
我有朋友個bb係讀玫記, 佢就話好好! 仲叫我一定要報tim! 佢話果度d老師個個都好有愛心, 加上地方大小朋友活動空間多, 不過玫記係一間程度唔淺既學校, 所以父母跟功課就要多費神! 但當上到小學時小朋友就會好容易適應,  由其將來會報讀傳統學校, 因為佢地比起出面d幼稚園課程會教早一年!
除非妳會考慮報Int'l school, 咁維記一定適合不過! 其實我個人覺得維記係名氣大, 但課程方面......我相信一定唔會深得去邊! 因為我以前同事個囝囝都係呢間出來, 除了英文好之外, 好似咩都唔係好識, 之後上左九龍塘某名校都讀得好辛苦!!
以上資料希望會幫到妳!
p.s> 本來我都有諗過幫我個囝報維記, 不過自從呢幾個月上完佢地個pg之後就已經打消左呢個念頭, 因為實在太"har", 唔係我杯茶! Anyway~ 希望妳會同囡囡搵到間o岩心水既學校啦!


原帖由 foggyao 於 08-9-9 17:19 發表
女女讀緊nursery, 應該唔會報讀維多利亞小學, 想知值唔值得放棄維多利亞幼稚園, 去報考玫瑰崗幼稚園呢?

而玫瑰崗小學係咪都各方面係咪都係好好呢?

煩惱中... 唔該! ...

[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-11-22 20:47 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1053
3#
發表於 08-9-11 14:56 |只看該作者
原帖由 sasa_p 於 08-9-11 00:32 發表
我有朋友個bb係讀玫記, 佢就話好好! 仲叫我一定要報tim! 佢話果度d老師個個都好有愛心, 加上地方大小朋友活動空間多, 不過玫記係一間程度唔淺既學校, 所以父母跟功課就要多費神! 但當上到小學時小朋友就會好容易適應 ...


多謝晒你嘅意見呀, 咁我都會比呀女試下!

我係想女女讀傳統學校+天主教, 想起碼有小學backup嘅.

但之前我有個朋友講玫瑰崗幼稚園ok, 但小學成績麻麻, 中學唔好稔, 如佢揀, 佢會留晌維記, 再考其他小學 或 去考蘇浙, 因蘇浙幼稚園&小學都好好多(但蘇浙唔係天主教, 所以我無稔), 我聽後就一直都心大心細.

咁再想問, 玫瑰崗小學d學生多數派去邊? 同埋佢中學係咪真係咁差? 朋友話佢只屬band 2.

Rank: 5Rank: 5


3950
4#
發表於 08-9-11 15:23 |只看該作者
我都聽講玫瑰崗中學麻麻地...要傳統+天主教+有小學都幾難...除非你唔介意要比錢讀, 就可以考慮st. paul's kindergarten 有學卷, 不過, 小學同中學要比錢...




原帖由 foggyao 於 08-9-11 14:56 發表


多謝晒你嘅意見呀, 咁我都會比呀女試下!

我係想女女讀傳統學校+天主教, 想起碼有小學backup嘅.

但之前我有個朋友講玫瑰崗幼稚園ok, 但小學成績麻麻, 中學唔好稔, 如佢揀, 佢會留晌維記, 再考其他小學 或 去考蘇 ...

Rank: 3Rank: 3


380
5#
發表於 08-9-11 16:08 |只看該作者
Hi ,

I am also expecting my little girl 讀傳統學校+天主教; if有小學backup will be Perfect.

I am expecting to apply 玫瑰崗 + St Paul Kg

But my dream Primary school to be St.Mary's so that if 玫瑰崗 vs KV , which one is better ar ?

I am planning to move to HungHom or TST

Thanks & wait for advice.

Miuccia mommy

Rank: 3Rank: 3


267
6#
發表於 08-9-12 02:40 |只看該作者
其實眾所周知玫記小學真係唔掂, 所以有好多人讀完幼稚園都會走人!! 而我會plan囝囝讀完佢地既幼稚園之後都會轉其他學校! 我既target都係同妳地一樣: 要傳統同埋最好係天主教學校!

faggyao: 其實點解妳唔試吓st.paul? 佢地有一條龍加上都係天主教學校! 妳可以考慮吓喎! 不過妳都可以讀完玫記之後再考其他, 例如: 瑪莉曼都係一個唔錯既選擇啊!
*唔知有無估錯, 我諗妳一定係教友:)

Miuccia224: 妳將會搬去九龍如果揀玫記會唔會好遠呀? 不過既然妳會搬去九龍可能返KV(係咪根德園?)會方便D喎! 況且KV都係一間好學校啊! 上傅統學校一定無問題~
*妳既target係天主教學校, 唔通妳都係教友?:) 另外都想問吓st.mary在那裡?

[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-12 16:05 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1053
7#
發表於 08-9-12 19:27 |只看該作者
原帖由 sasa_p 於 08-9-12 02:40 發表
其實眾所周知玫記小學真係唔掂, 所以有好多人讀完幼稚園都會走人!! 而我會plan囝囝讀完佢地既幼稚園之後都會轉其他學校! 我既target都係同妳地一樣: 要傳統同埋最好係天主教學校!

faggyao: 其實點解妳唔試吓st.paul ...


係呀! 我全家都係教友,同埋我以前都係讀開天主教學校,其實都覺學校有助鞏固我信仰,所以都好希望女女可以入到自己宗教學校。

st paul,我都知好,如女女入到梗好啦! 大把人爭(無論教友or非教友),而且我女女係11月細女,聽聞入到機會都幾渺茫,我都會比佢去試,但其實都預唔得。

另,st mary 尖沙咀,得小學同中學,無kindergarten。

咁你係咪都係教友?同埋我都想知點解玫記小學唔係好得?你係咪都有搜集過佢資料?咁如比你揀,會唔會放棄維記去讀玫記kindergarten,到時再考其他小學?

[ 本帖最後由 foggyao 於 08-9-12 19:31 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


6832
8#
發表於 08-9-13 21:44 |只看該作者

回覆 # 的文章

請問 st paul係唔係銅鑼灣那一間。

Rank: 3Rank: 3


267
9#
發表於 08-9-14 01:21 |只看該作者
foggyao:
係呀~ 我地全家都係教友, 所以先至target天主教學校, 始終都係想由小到大俾小朋友有個環境可以培育到佢地既信仰!
都明白st.paul真係幾多人爭既! 不過我又覺得妳唔駛咁灰, 因為我都有聽過我堂區(即聖保祿)d修女講過如果係教友報入學會有d著數架! 點都好~ 即管俾囡囡試吓囉! 得唔得都係天主既意思嘛! 另外修女都有叫我到時記住報番st.paul, 不過我都怕囝囝同太多女仔相處唔知得唔得!(好似話每班得3個男仔, 所以d男仔通常都會成為俾排斥既對象!) anyway, 都係到時先算喇! 出年先係讀N1, 而家諗又好似太快啊!
另外我都有聽過玫記小學d英文水平幾好, 只係上到中學校風差d~ 因為我教堂都有d小朋友係讀緊玫記小學, 佢地都幾乖同幾有禮貌啊!
不過如果妳問我會唔會維記轉去玫記, 其實呢個問題好睇妳自己想囡囡條路係點! 不如講吓我既諗法先啦! 上到小學我會希望選擇一間傳統學校俾囝囝, 所以幼稚園課程最好唔好太"har", 因為如果太"har"可能上到小學會唔適應! 始終小朋友學習能力無限, 課程深與不深相信他們也會擁有一個愉快的童年, 絕對無捐他們對學習的興趣, 既然這樣我情願選一間既可學多d野又能涵接到傳統小學的幼稚園多過標榜無壓力輕鬆愉快又"har"左幾年既幼稚園喇!


bb女: 係呀~ 我地講緊銅鑼灣果間呀!

[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-14 01:30 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1053
10#
發表於 08-9-15 01:02 |只看該作者
原帖由 sasa_p 於 08-9-14 01:21 發表
foggyao:
係呀~ 我地全家都係教友, 所以先至target天主教學校, 始終都係想由小到大俾小朋友有個環境可以培育到佢地既信仰!
都明白st.paul真係幾多人爭既! 不過我又覺得妳唔駛咁灰, 因為我都有聽過我堂區(即聖保祿)d ...


講真我又唔係好灰,我都會比佢去試,只不過我唔會抱太大期望,等自己唔好太失望,我都明一切由天主安排。其實好似你咁,係佢所屬堂區,可能會有修女幫手,同埋佢會似終同你成日見面,了解你家庭狀況,小朋友平時狀況,機會係大,我都明呢個道理。但我唔係屬你個堂區,講真就真係同好多人一樣,好睇面試表現喇!

咁聽你咁講,玫記小學又唔係真係咁差,不過我有擔心如佢無中學銜接,咁佢到時中學點算,你知,中學個年紀,佢學好學壞比入到差小學更甚!

我真係好開心可以度同你分享呀! 可唔可以keep住同你交流?

[ 本帖最後由 foggyao 於 08-9-15 01:05 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


267
11#
發表於 08-9-15 21:16 |只看該作者
foggyao:
我都好開心可以o係度識到妳! 仲要係教友tim! 感覺真係唔同啊! 希望大家keep in touch啦!
其實妳都唔駛咁擔心既! 我報玫記都真係淨係鍾意佢地間幼稚園, 至於小學與中學係咪會繼續讀, 其實都真係好睇我地個小朋友係咪真係適合間學校, 又或者學校係咪適合佢地!! 總之我既心態就係讀住先再諗其他既可能性! 始終同區既天主教學校都有好幾間, 所以我地都有好多選擇, 再唔係去番九龍果邊囉! 總之就唔怕無學校收, 係怕佢地追唔追得上o者!
係呢~ 妳係邊個堂區架?

原帖由 foggyao 於 08-9-15 01:02 發表


講真我又唔係好灰,我都會比佢去試,只不過我唔會抱太大期望,等自己唔好太失望,我都明一切由天主安排。其實好似你咁,係佢所屬堂區,可能會有修女幫手,同埋佢會似終同你成日見面,了解你家庭狀況,小朋友平時狀況,機會係 ...

Rank: 5Rank: 5


1053
12#
發表於 08-9-16 08:50 |只看該作者
原帖由 sasa_p 於 08-9-15 21:16 發表
foggyao:
我都好開心可以o係度識到妳! 仲要係教友tim! 感覺真係唔同啊! 希望大家keep in touch啦!
其實妳都唔駛咁擔心既! 我報玫記都真係淨係鍾意佢地間幼稚園, 至於小學與中學係咪會繼續讀, 其實都真係好睇我地個 ...


係呀係呀, 知你都係教友覺得好親切! 你講得arm, 可能我稔得太長遠, 我連佢中學都稔埋, 哈哈!

我唔係住港島區㗎, 但我心儀d學校都响港島, 我稔學校時仲要稔埋校車, 為左呀女, 我多左好多嘢稔!

我住將軍澳㗎, 堂區係聖安德肋, 因我區無心水學校, 所以要垮區, 在派位方面, 我已少左個希望喇, 我無左住同區嘅優勢! 不過我知天主會好照顧我哋嘅, 希望一切順利啦!

[ 本帖最後由 foggyao 於 08-9-16 08:52 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


267
13#
發表於 08-9-16 14:01 |只看該作者
foggyao:
算啦! 而家做人父母都係咁架喇! 妳估以前果代天生天養咩! 真係唔係咁簡單~ 所以妳絕對係一個好媽媽! 大家要一齊努力, 為小朋友既將來奮鬥! 妳講得o岩, 天主真係會睇住我地, 而我亦都相信佢會為我地作出最好既安排哩!
妳住將軍澳返學又真係遠左d, 不過為左個女都無法子! 我明架! 真係要做左人阿媽先明~ 希望妳囡囡最終會入到間心儀學校啦!
係喎! 其實而家妳囡囡在維記讀成點呀? 課程係咪真係好輕鬆既呢?



原帖由 foggyao 於 08-9-16 08:50 發表


係呀係呀, 知你都係教友覺得好親切! 你講得arm, 可能我稔得太長遠, 我連佢中學都稔埋, 哈哈!

我唔係住港島區㗎, 但我心儀d學校都响港島, 我稔學校時仲要稔埋校車, 為左呀女, 我多左好多嘢稔!

我住將軍澳㗎, 堂 ...

[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-11-22 20:54 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1053
14#
發表於 08-9-17 16:17 |只看該作者
原帖由 sasa_p 於 08-9-16 14:01 發表
foggyao:
算啦! 而家做人父母都係咁架喇! 妳估以前果代天生天養咩! 真係唔係咁簡單~ 所以妳絕對係一個好媽媽! 大家要一齊努力, 為小朋友既將來奮鬥! 妳講得o岩, 天主真係會睇住我地, 而我亦都相信佢會為我地作出最好 ...


佢而家讀緊nursery,我都唔知佢學到乜,因佢唔肯講,輕鬆就一定喇,咁我又無期望佢nursery會要學識好多知識上,我都係想佢先習慣獨自返學模式先,同埋學點同咁多小朋友一齊相處。

你好犀利,整埋blog,我老公成日叫我整,我都懶整,我會得閒上你個blog到睇喇!

Rank: 3Rank: 3


267
15#
發表於 08-9-17 23:51 |只看該作者
係啦! 好多朋友都話小朋友讀幼稚園最緊要輕鬆同埋無壓力, 但我又曾經睇過好多幼教書都有話:
小朋友個腦6歲前發展得最快也是最關鍵, 他們每天也在不停地吸收新事物, 在他們而言原來根本不會分辨深與淺, 而所謂知識的深淺只是我們家長的定義, 但在他們眼裡都只不過是一堆只知道要吸收的事物! 所以千萬不要浪費保貴的6年, 盡量令小朋友接觸多些事物和吸收多些知識!
睇完呢D書之後就更加令我地D唔係好識野既家長覺得煩惱, 一方面好想佢有個快樂童年, 另一方面又唔想佢錯過左黃金6年, 又怕"har"得制上小學會追唔掂!
但其實讀玫記都有D擔心,(當然如果係收既話) 因我朋友都有話佢地課程都算幾深, 眼見有家長見個仔頂唔順都轉左第二間! 所以如果小朋友真係入左, 到時我地家長們都要努力d先得啊!!
*玫記open day妳會去嗎?


原帖由 foggyao 於 08-9-17 16:17 發表


佢而家讀緊nursery,我都唔知佢學到乜,因佢唔肯講,輕鬆就一定喇,咁我又無期望佢nursery會要學識好多知識上,我都係想佢先習慣獨自返學模式先,同埋學點同咁多小朋友一齊相處。

你好犀利,整埋blog,我老公成日叫 ...

[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-17 23:52 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1053
16#
發表於 08-9-18 14:10 |只看該作者
原帖由 sasa_p 於 08-9-17 23:51 發表
係啦! 好多朋友都話小朋友讀幼稚園最緊要輕鬆同埋無壓力, 但我又曾經睇過好多幼教書都有話:
小朋友個腦6歲前發展得最快也是最關鍵, 他們每天也在不停地吸收新事物, 在他們而言原來根本不會分辨深與淺, 而所謂知識的 ...


係呀, 我都聽過, 所以我都唔想佢太har, 因我想佢讀傳統小學.  

open day, 會係幾時?

其實open day, 係咪都係學校介紹自己之類, 咁佢一定係講晒自己最好嘅一面/ 理念, 所以我知好多學校有, 但我都無去過.  如你話, 佢已收左我女女, 搞嘅迎新日, 反而我一定會去, 因我會想知點樣同學校合作去培養小朋友成長.  

咁其實, 我去呢d open day, 對面試有無幫助?

Rank: 3Rank: 3


267
17#
發表於 08-9-19 12:13 |只看該作者
我聽朋友講佢地個open day純粹係交申請表同埋佢會有老師帶d家長周圍參觀同埋介紹吓(可以唔join交完form走人都得)! 不過既然去得交form我諗都會有興趣順便睇埋學校環境, 所以我都會去架! 佢地個open day會11月1日舉行, 到時要帶埋form去!! 但詳情好似會再公佈!
不過我諗緊到時好唔好帶埋個仔去, 但又怕佢會扭計~ hehe! 算啦! 仲有成個月, 都係到時先算啦!!
仲有你話去open day對面試有無幫助!? 我知有d學校既open day係會好似簡介會咁講晒學校d教育理念etc., 其實我又覺得去了解吓學校既理念或作風然後in既時候當佢問我地問題時我地分分鐘可以拎番出來講~ 投其所好嘛! 所以如果對間學校有興趣去吓都無訪啊! 對面試應該唔多唔少都有d幫助!!

係呢! 維記讀k1駛唔駛再in過架? 定係會直升唔駛再in既呢? 係喎~ 點解妳n1時唔考慮玫記既?


原帖由 foggyao 於 08-9-18 14:10 發表


係呀, 我都聽過, 所以我都唔想佢太har, 因我想佢讀傳統小學.  

open day, 會係幾時?

其實open day, 係咪都係學校介紹自己之類, 咁佢一定係講晒自己最好嘅一面/ 理念, 所以我知好多學校有, 但我都無去過.  如你話 ...

[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-19 12:22 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1053
18#
發表於 08-9-20 18:17 |只看該作者
原帖由 sasa_p 於 08-9-19 12:13 發表
我聽朋友講佢地個open day純粹係交申請表同埋佢會有老師帶d家長周圍參觀同埋介紹吓(可以唔join交完form走人都得)! 不過既然去得交form我諗都會有興趣順便睇埋學校環境, 所以我都會去架! 佢地個open day會11月1日舉行 ...


啊! 原來要親身去交form,咁我諗都會順便睇埋。

維記直上k,唔洗再interview。

我女女係細b同埋我想佢做細女,因屋企成日都得姐姐對住佢,平日比姐姐帶佢去playgroup,又好似玩來玩去都係咁,又唔見佢學到乜一齊玩。(我喜歡同佢一齊上堂,但我只可安排到sat or sun,平日佢好無聊,局住都要比姐姐同佢去playgroup)。

因n班只收足兩歲小朋友,新學年中,我女女都未夠兩歲,而我唔想佢做n班插班生,因要再等多成半年先有得開學,同埋到時小朋友都適應晒,我個女先去join,佢會更難適應(我諗)。

新學年n班中,係得維記收1歲8個月大新生咋,因佢個名叫pre-n,可能咁,可以收未足兩歲小朋友。所以我無報玫記n班。

你好犀利,咁快知佢有open day同確實日子,我淨知10月上網有得download form 咋! 你資料好足!! thx!

[ 本帖最後由 foggyao 於 08-9-20 18:22 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1861
19#
發表於 08-9-20 18:42 |只看該作者
foggyao,

我都係教友, 享st andrew返church架!
其實st andrew kindergarten好唔好,
學校環境一流不過唔知課程點樣,
我準備第日同小朋友跨區考小學,
所以而家都唸緊揀咩kinder好﹗
妳個係囡囡都好, 好多天主教幼稚園直屬小學係女校,
我嗰個係仔, 仲要九龍城多數基督教, 揀香港區又好遠﹗

原帖由 foggyao 於 08-9-16 08:50 發表


係呀係呀, 知你都係教友覺得好親切! 你講得arm, 可能我稔得太長遠, 我連佢中學都稔埋, 哈哈!

我唔係住港島區㗎, 但我心儀d學校都响港島, 我稔學校時仲要稔埋校車, 為左呀女, 我多左好多嘢稔!

我住將軍澳㗎, 堂 ...
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 3Rank: 3


267
20#
發表於 08-9-20 22:45 |只看該作者
BabyHilary,

Hi, 原來妳同foggyao都係同一個堂區, 可能見過面都唔出奇喎! 真係有緣喇!
唔知妳講果間係咪在將軍澳? 因為咁o岩我買左本書, 入面都有講啊! 睇完後有以下重點可供妳參考:
- 校舍有7000呎廣闊空間, 小朋友有足夠空間發展大小肌肉, 學校成立4年, 已建立良好口碑
- 課程主要係活動教教學, 專題研習和設計活動, 以開放式的教學方式培養他們獨立思考的能力
- 該校的校長認為, 最重要還是培養孩子在德育及危機處理能力
- 學校有一計畫叫: 大哥哥大姐姐計劃, 是高班的學生以一對一方式向幼班學生閱讀故事, 此有助提升雙方的語言水平和有機會讓高班孩子學習照顧幼小
- 老師大多會creat一些問題去引導學生如何去解決, 從而訓練他們自我解決問題的能力!

希望資料可以幫到妳替囝囝搵間好學校啦!

原帖由 BabyHilary 於 08-9-20 18:42 發表
foggyao,

我都係教友, 享st andrew返church架!
其實st andrew kindergarten好唔好,
學校環境一流不過唔知課程點樣,
我準備第日同小朋友跨區考小學,
所以而家都唸緊揀咩kinder好﹗
妳個係囡囡都好, 好多天主教幼稚園直 ...

[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-20 22:49 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖