關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
發新帖
查看: 4594|回覆: 10
go

08-G1B班請進....@@ [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1569
1#
發表於 08-9-11 10:14 |顯示全部帖子
呢2日我個女都係無homework,我諗佢係向堂上做哂啦~~

個女都話今日要帶食雪條個本書~~



原帖由 gp811 於 08-9-10 23:06 發表
我都唔係好肯定,亞囡講D唔講D。 

但亞囡話今日英文堂開始分班,亞囡去1A班上, 其他同學去不同班。 明天上英文要帶 Spelling Book .   

Planner 一片空白,無功課。 我見其他班進度好似快好多, 真有D擔心。  ...

Rank: 5Rank: 5


1569
2#
發表於 08-9-11 10:24 |顯示全部帖子
阿女講過話未有password,我估可能明天is堂會有最新消息

原帖由 duckduckBB 於 08-9-11 10:20 發表
By the way, anyone knows when we could logon to the intranet of A-School?

Rank: 5Rank: 5


1569
3#
發表於 08-9-11 17:21 |顯示全部帖子
我個女都係呀,連今日都係呀

原帖由 amanda0320 於 08-9-11 14:03 發表
Hi, 你地好呀!
請問你地個小朋友嘅手冊最近兩日係未都是空白?

Rank: 5Rank: 5


1569
4#
發表於 08-9-12 09:48 |顯示全部帖子
真大劑!!!! 佢呢3日都手冊都無野寫,但老師又無寫話佢欠野,但又無貼紙,都唔知點?? 我個女都係傻下傻下話要撇,但唔記得撇邊頁?? 所以今日都係成本帶番去~~~

原帖由 amanda0320 於 08-9-12 09:05 發表
我個女有寫手冊啦, 不過寫到鬼五馬六, 星期四嘅野就寫落星期一度. phonics 要分析但又唔知要邊幾頁 ,俾老師寫欠功課又若無其事

Rank: 5Rank: 5


1569
5#
發表於 08-9-12 11:01 |顯示全部帖子
我由得佢成本帶,呢d野佢自己應該要負責,我只係會提佢本書應該會撇出黎用的,每天都提,睇下佢幾時先知

我想問下琴日有張ws上面印著群性發展篇,但下面佢就寫左好多英文向d生果入面,你知唔知個張咩野黎呢??

spelling真的無做過,我諗都係扣分囉,係咪做向本書度架??

中文寫字我問過佢,佢話真係無寫度,咁係咪寫向作業個度呢?? 而本作業老師好似收起左好耐,都無拎過番黎~~

原帖由 amanda0320 於 08-9-12 10:38 發表


原本星期三要做 Spelling (結果冇做, 欠交)
昨天要做詞語, phonics要撇幾多頁又寫到唔清唔楚, 但亞女又唔願帶成本, 所以我是但撇20頁俾佢帶返去.

Rank: 5Rank: 5


1569
6#
發表於 08-9-12 17:36 |顯示全部帖子
有無人知今天帶回來的粉紅色Journal BK係做物野架??

還有,今天電腦堂真的有password給我們家長啦~~

原帖由 amanda0320 於 08-9-12 11:28 發表


我個女都唔知張ws係咩, 佢只當係繪畫.

spelling(有條雪條做cover)個本,要做P.3-P.4

中文寫字係有本生字薄架

Rank: 5Rank: 5


1569
7#
發表於 08-9-12 17:40 |顯示全部帖子
有無人知今天帶回來的粉紅色Journal BK係做物野架??

今天電腦堂好似有password給我們~~但要試試先~~

Rank: 5Rank: 5


1569
8#
發表於 08-9-12 21:55 |顯示全部帖子
yee你英文課你問得好清楚喎,咁請問你小朋友個英文係邊班呀?? 唔同組可能唔同schedule~~

個本粉紅色journal薄我見入面寫第一版的第一行,寫左journal1 12sept2008,我驚佢下面個幾行要寫,但問極佢都話唔駛做!!!

中文就有本黃色薄,入面巳做哂3個生字及拼音,我諗應該係做好~~

另外,computer書內的id及password原來唔係比我地!!! 原來係佢地上堂用的~~

阿女今日planner向eng個項tick左JL & ph.,另ph個欄寫左 P.8


原帖由 gp811 於 08-9-12 21:27 發表
各位1B家長好,

昨日沒有時間上web , 今日開機見到有咁多discussion, 好開心認識大家 ..... 以後大家可以互相交流, 唔洗單靠亞囡D 唔 complete info.  .....

可能大家D小朋友唔同組上英文, 我個囡好似完全味開始 ...

Rank: 5Rank: 5


1569
9#
發表於 08-9-13 09:13 |顯示全部帖子
咁但係要寫咩呢??   真係挖哂頭!!!!

原帖由 pplcp 於 08-9-13 02:38 發表
粉紅色journal阿仔話要寫喎!!

Rank: 5Rank: 5


1569
10#
發表於 08-9-13 10:18 |顯示全部帖子
ic, 咁即係咪好似"日記"咁,呢個week所做的任何野都可以用英文寫落去呢??  

原帖由 3lamma 於 08-9-13 09:21 發表
JOURNAL is for writing anything about that week.

3lamma

Rank: 5Rank: 5


1569
11#
發表於 08-9-13 23:11 |顯示全部帖子
明白,咁總括黎講即係要做英文的中秋日記^^

中文生字就要寫佢圈左個d字同拼音~~

phonics p.8要做,咁唔知p.7又駛唔駛呢??

原帖由 amanda0320 於 08-9-13 22:45 發表


我個女話粉紅色個本係寫關於中秋節既事, 黃色個本佢寫左5個生字同拼音(提, 黑, 白, 拉,朋友)

我個女英文分組係留返1b班, phonics要帶p5-p16, p8要做功課. ...
‹ 上一主題|下一主題