關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 崇真小學暨幼稚園(小學部) 08/09年小一至小二之家長, 請進~
發新帖
查看: 44175|回覆: 2
go

08/09年小一至小二之家長, 請進~ [複製鏈接]

Rank: 2


31
1#
發表於 09-3-23 22:58 |顯示全部帖子
Hi helenjoe

你好, 很高興在另一個話題見到你.

想請教一下大家<特別學習日>是什麼東東來的呢?

謝謝.

原帖由 helenjoe 於 09-3-10 09:52 發表
剛知道那3天是特別學習日, 16-17/3可自由選擇去不去的, 18/3一定要去.

地點: 烏溪沙青年新村

Rank: 2


31
2#
發表於 09-3-26 14:37 |顯示全部帖子
Hi Helenjoe

嘩, 好開心呀, 我哋小學時, 4-5年級以上才去這些地方, 他們真幸福.   我越來越覺得崇小唔錯, 我老公成日話最要緊是她開心.    我也問過囡囡, 她話都好中意.    不好意思, 唔記得, 你仔仔好似讀 P1, 對嗎?

原帖由 helenjoe 於 09-3-25 16:40 發表


hi anissawan,

p1-2, 第1-2日在學校, 不用上課, 有programme給他們學習, e.g. 跳舞等.

第3日學校有旅遊巴士送他們在鳥溪沙青年新村, 有家長義工幫手照顧, 仔仔返黎話學做了一頂太陽帽比自己戴.

整個學習過程,  ...

Rank: 2


31
3#
發表於 09-3-26 14:46 |顯示全部帖子
非常同意, 小朋友的語言天份一流, 但一定不可以給壓力, 要他們在輕鬆愉快的情況下學習, 因此, 為何他們學電視剧及廣告那麼利害.

我囡囡入K1前, 多數同工人姐姐講簡單英文和看英文益智DVD, 較少接觸普通話, 開學時, 有點抗拒, 但接觸多了又參加合唱團後, 雖然未至於很叻, 但起碼不抗拒和喜歡.

原帖由 helenjoe 於 09-3-25 16:43 發表


初時我都擔心仔仔在學習上如何, 初時佢話全部用普通話和西人用英語上課, 他不明白, 過了一段日子, 佢d普通話仲叻過我添....嘻...嘻..

放心.....啦...你要放手比佢學習呀.....
小朋友學語言真係好厲害, 好容易學到 ...
‹ 上一主題|下一主題