- 在線時間
- 71 小時
- 最後登錄
- 15-2-23
- 國民生產力
- 113
- 附加生產力
- 86
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-6-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 535
- 主題
- 52
- 精華
- 0
- 積分
- 734
- UID
- 11699

|
如果小朋友專心和勤力,中文小學升英文小學是沒有問題,
小兒以前是讀英小,上英中後除了頭半年易適應外,其他方面絕冇優勢,跟不跟上是靠其自己,眼看他有些同學考全級一半也
不到,反而讀中小可考前幾名,我知一些讀名英小家長很看不起讀中小的學生,成日覺得自己小朋友有優勝,其實升上BAND ONE
英中後比賽才正式開始。
原文章由 onyeema 於 08-5-22 16:59 發表 
各位媽媽
你地點睇同一間學校,小學係中文既,而中學係英文既,你地覺得可否跟得上呢,小朋友會唔會好辛苦,應唔應付到呢? 可否比一些高見,唔該各位 ... |
|