關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 派小一問題
發新帖
查看: 1356|回覆: 3
go

派小一問題 [複製鏈接]

Rank: 1


24
1#
發表於 08-4-27 22:37 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想請問6月公報派位, 但派的小學都不是自己心儀的, 如果要叩門是幾時去的, 是派位當日定係要等幾日先去 ??小一幾時會接受面試的, 請指教下....
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1371
2#
發表於 08-4-27 22:55 |只看該作者
原文章由 angelasuperjet 於 08-4-27 22:37 發表
想請問6月公報派位, 但派的小學都不是自己心儀的, 如果要叩門是幾時去的, 是派位當日定係要等幾日先去 ??小一幾時會接受面試的, 請指教下....



間間學校都唔同, 有d公報之前都有會派定表, 所以你打去問吓你心儀嗰間學校度問吓佢哋ga做法係點

Rank: 1


27
3#
發表於 08-4-28 10:27 |只看該作者
係5月底最好問定你心儀的小學幾時派叩門表, 及要問攞表時要帶備/出示小朋友甚麼資料。放榜前兩天要預備定放榜當日的物品, 例如小朋友的profiolio (因有些學校當交表時可以遞交埋), 小朋友的出世紙(original & copy), 少量文具, 水, 手機, 心儀的小學電話及當天攞表的路線。通常學校不會即時面試 (通常遲一至二個星期,  所以可以不帶小朋友)。但有些小學可能於放榜當天派埋表, 你咪可以填埋及交埋表格, 所以小朋友嘅個人/學校資料(original+copy)最好可預先準備好。及無論幾唔願意都要去被派到那間小學註冊,否則當放棄學位,除非你諗住比小朋友讀私校。前一晚要放鬆心情及養足精神, 祝您的小朋友可派到心儀的小學。

Rank: 1


24
4#
發表於 08-4-28 22:55 |只看該作者
leungmunkin, 唔該晒您, 好才問下咋, 重諗住當日先去攞表, 我5月尾要問定每一間小學先..
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖