關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 突然放長假,原先交3月份的校車費是不是無晒? ...
發新帖
查看: 1282|回覆: 9
go

突然放長假,原先交3月份的校車費是不是無晒? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2229
1#
發表於 08-3-29 11:40 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
原先交3月份校巴車費,比原定校曆表突然放多一個星期, 是不是無得問校巴公司呢?
   0    0    0    0

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
2#
發表於 08-3-29 12:12 |只看該作者
原文章由 humbertcarol 於 08-3-29 11:40 發表
原先交3月份校巴車費,比原定校曆表突然放多一個星期, 是不是無得問校巴公司呢?


我仔三月都無返過學,都一樣無得退啦......佢地係一年計架麻,然後除返開,如果係咁,佢地攤返每個月多d,咪又係一條數

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5875
3#
發表於 08-3-29 15:21 |只看該作者
yes!yes!

Rank: 4


632
4#
發表於 08-3-30 11:57 |只看該作者
我想以月費或年費收取的車費應該無得退。
試想想, 若這是我們的薪金(月薪或年薪計),大家有何感想?


原文章由 humbertcarol 於 08-3-29 11:40 發表
原先交3月份校巴車費,比原定校曆表突然放多一個星期, 是不是無得問校巴公司呢?

Rank: 3Rank: 3


250
5#
發表於 08-3-30 15:02 |只看該作者
無錯,是不能退的

專營全新優質日美歐童裝,歡迎按入內選購

Rank: 3Rank: 3


433
6#
發表於 08-3-30 16:33 |只看該作者
不嬲一個個月交,好似聖誕、農曆年都不會按比例收,
小小數目無謂計較。
原文章由 humbertcarol 於 08-3-29 11:40 發表
原先交3月份校巴車費,比原定校曆表突然放多一個星期, 是不是無得問校巴公司呢?

Rank: 2


80
7#
發表於 08-3-30 16:53 |只看該作者
絕對認同!等於如果有些學校要交學費,學校都唔會因為放假而收少啲學費啦!甚至有啲幼稚園要交足12個月

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2379
8#
發表於 08-3-30 17:48 |只看該作者
車費是不會按比例計的,不過午餐費就會斷日計

Rank: 6Rank: 6


9073
9#
發表於 08-3-30 20:03 |只看該作者
原文章由 慧妮會員 於 08-3-30 17:48 發表
車費是不會按比例計的,不過午餐費就會斷日計

Yes ah.....校車費無得退架~~~~ 午餐就有得退, 今個月d飯商都幾慘!!

Rank: 5Rank: 5


3239
10#
發表於 08-3-30 20:47 |只看該作者
我女係坐褓母車, 可能係唔太熱門既路線, 所以路程唔遠, 但車費都要 $8xx, 今個月只坐了數轉, 都幾傷嫁!  以往 7 月只上幾日學都計得好清楚, 甚至當半個月黎收, 希望到時佢地都收番少 d 就好啦 .
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖