- 在線時間
- 751 小時
- 最後登錄
- 19-3-14
- 國民生產力
- 91
- 附加生產力
- 2750
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-9-19
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3387
- 主題
- 15
- 精華
- 0
- 積分
- 6228
- UID
- 14252
 
|
睇完真係苦笑~~
會唔會係睇電視劇集多?? 我仔仔就黎7歲, 只係睇now disney台半小時-1小時, 我覺得佢仲好似bb, 乜都唔識, 有d同學/朋友仔(特別女仔)就好醒.
今日有個媽咪話佢個女同婆婆去超市, 見收銀附近有袋袋, 佢指住一只牌子話"呢只好韌架", 原來佢睇左個廣告係用袋袋整只波波, 我都係依稀記得睇過下, 我仔仔仲未知係咩. |
|