註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
原文章由 蘇樂B 於 08-1-8 12:26 發表 乜計分制係:第1個小朋友/該校舊生只可取其中一個o黎計分咋?? 咁唔公平o既...即係第1個小朋友就唔計我係舊生d分??吓...咁set舊生計分黎做乜呀??