- 在線時間
- 301 小時
- 最後登錄
- 16-8-21
- 國民生產力
- 117
- 附加生產力
- 1253
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2176
- 主題
- 51
- 精華
- 0
- 積分
- 3546
- UID
- 398
 
|
terencemom:
有無心水可以轉的學校先?
你這個理由轉,唔知其他學校點睇?
找一間程度高d學校?程度相約?
我覺得你巳經諗左甘多年,仍有這個念頭,可想一定有d問題困擾你,既然幾年來都無改善,不如轉校重讀博一博,你自己對個仔就最了解,有時有d野好難講一定會好或一定不好,(當然轉校後你也要做d野)但三,四年級是轉校的最好時機,不如你找一間程度高d的學校給他轉(最好有直屬中學),那便可以告訴他升中時唔洗甘辛苦,讓佢轉學校的意慾高d,細佬仔一定唔想轉的,但show多d新學校的好處(多活動;球場大;功課量.....)去吸引他才行!
如果你有宗教信仰,可以多禱告,心裡平安便行動吧!
原文章由 terencemom 於 08-1-11 10:41 發表 
其實心智都係好細個, 男仔係遅熟d, 除希望打好基礎外, 都希望大d識諗,佢都好好動, 成日坐吾定, 如果轉校相信好快同同學混熟.
[ 本文章最後由 mayc 於 08-1-11 11:35 編輯 ] |
|