關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 分享下小朋友點樣才會自動自覺溫書,做功課呢? ...
發新帖
查看: 2854|回覆: 16
go

分享下小朋友點樣才會自動自覺溫書,做功課呢? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1626
1#
發表於 07-12-12 22:32 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
分享下小朋友點樣才會自動自覺溫書,做功課呢?
   1    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


451
2#
發表於 07-12-13 10:59 |只看該作者
我個仔讀幼稚園時已經好自動自覺,到而家讀到小四都好乖,有時佢會叫我幫佢默書,轉過頭我自己唔記得咗,到我記得時問番佢,佢話已經默咗,仲100分
不過呢啲唔係我嘅功勞,我覺得係亞仔係幼稚園高班時遇到一個好嘅老師,她很用心去教小朋友,讓小朋友慢慢適應上小學嘅模式,真的很 多謝她

Rank: 3Rank: 3


367
3#
發表於 07-12-13 11:33 |只看該作者
原文章由 軒Mother 於 07-12-13 10:59 發表
我個仔讀幼稚園時已經好自動自覺,到而家讀到小四都好乖,有時佢會叫我幫佢默書,轉過頭我自己唔記得咗,到我記得時問番佢,佢話已經默咗,仲100分
不過呢啲唔係我嘅功勞,我覺得係亞仔係幼稚園高班時遇到一個好嘅老師,她很用心去教小朋友,讓小朋友慢慢適應上小學嘅模式,真的很 多謝她


軒Mother:

請您分享下個位幼稚園老師用了什麼方法教您的小朋友,我囡囡剛上小一,專注力欠佳,每日做功課需要幾個鐘,但其實d功課並不太多,我很煩惱,希望得到您的指點,謝謝!

Rank: 5Rank: 5


2713
4#
發表於 07-12-13 11:58 |只看該作者
跟小朋友既性格有好大關係.如果一個做事滋滋油油既,真係皇帝唔急太監急.

我仔仔係心急形,又好性,你唔急佢仲急過你.呢d人你唔洗煩佢功課,佢會自動自覺搞掂,手腳快,不過,EQ低.


原文章由 pingpingping 於 07-12-13 11:33 發表


軒Mother:

請您分享下個位幼稚園老師用了什麼方法教您的小朋友,我囡囡剛上小一,專注力欠佳,每日做功課需要幾個鐘,但其實d功課並不太多,我很煩惱,希望得到您的指點,謝謝! ...

Rank: 3Rank: 3


451
5#
發表於 07-12-13 12:03 |只看該作者
Hi pingpingping,
Sorry! 其實我唔係好知嗰老師實際用啲咩嘢方法 但係當年有好多家長與同學話個老師好惡,我哋就唔覺得,可能係佢要求嚴格,而我個仔好着重老師對佢嘅睇法,好介意老師點睇,好鍾意比老師讚,所以佢會好緊張自己,我好少見到佢溫書,不過佢上堂會好留心,我時時同佢講:如果你肯加多兩錢肉緊,相信成績會更好。
所以我成日話:老師話一句好過亞媽講十句



原文章由 pingpingping 於 07-12-13 11:33 發表


軒Mother:

請您分享下個位幼稚園老師用了什麼方法教您的小朋友,我囡囡剛上小一,專注力欠佳,每日做功課需要幾個鐘,但其實d功課並不太多,我很煩惱,希望得到您的指點,謝謝! ...

Rank: 5Rank: 5


1245
6#
發表於 07-12-13 12:38 |只看該作者
我諗自動自覺呢樣野都係習慣嚟架,我在小女k2暑假時約法三章,升上k3後要求她每日放學必須在媽媽放工前完成功課, 至於时間編排由她自己決定,可能因爲係女, 所以有分寸d 卦好抵鍚架,雖然明知做完無cartoon 睇佢都會選擇做好晒先開tv ... 我諗如果有d 未能自己分配的話, 可給她們安排指定時間爲homework time 吧 ! 盡量安排這時間在汲有父母在場的時間,因她們不可依賴麻, 一有parents 在場就會失控。

      so far 小女剛升上小一, of course 開學前已講明homework time (因我要求她放學回到家要先休息一會) then 一夠鐘佢便會自動自覺埋位, 完全唔駛勞氣 。
      這習慣由幼稚園開始培養最好不過, even 佢不達標也不會有所影響麻 , 在過程中 父母或sitter 都要好好配合 , parents既耐性、鼓勵及引導方法是不可缺少的元素 。

       如果小朋友大左先要他/她有此習慣相對是會較難 , 但我相信只要父母肯努力,給他們明確指引定必能做到的, 只是要付出的時間會多些吧 !

       所以, 大家一起努力喔 ! 加油
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 4


798
7#
發表於 07-12-13 13:31 |只看該作者
見你地個個小朋友都咁自律,真係登你地高興, 因為我個仔,以家讀緊小一,每次教佢做功課我都想打佢,嗌到我喉嚨都沙,打又手過,唔啋佢又試過,佢都係好心散,我同佢老師都溝通過,佢都係話佢上課時比較唔尊心,但又不至係"尊注力不足",不需見醫生咁話! 唉~~ 最近孝試,我好想放棄,唔理佢..唔同佢溫書,我好谷氣~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Rank: 5Rank: 5


1245
8#
發表於 07-12-13 14:18 |只看該作者
唔好咁la, 小一係咁架喇
我女有時都會反常架, 但你耐心指導番佢提醒佢囉
佢專注力差d 你咪試吓做功課比個break 佢囉
e.g. 做好兩様比佢飲杯水or 食粒糖囉 !
又做完兩樣比佢合上眼睛休息2~3mins 先再開始
小一係咁架, 話晒以前都仲係bb 階段,好難一吓子
要佢變得大個麻 ... 又可以當係我地大人eq 訓練課程
囉 ! 同個仔約法三章 睇吓邊個先成功 hehe
加油 ! 而家先一年班, 咁快就放棄,點比個好榜樣細既睇呀

原文章由 阿8 於 07-12-13 13:31 發表
見你地個個小朋友都咁自律,真係登你地高興, 因為我個仔,以家讀緊小一,每次教佢做功課我都想打佢,嗌到我喉嚨都沙,打又手過,唔啋佢又試過,佢都係好心散,我同佢老師都溝通過,佢都係話佢上課時比較唔尊心,但又不至係"尊注力不足",不 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 4


798
9#
發表於 07-12-13 14:45 |只看該作者
唉!真係唔知點講! 自己EQ又真係好底! 有時公司以經多野做,放工返去又要跟佢功課溫習等~~,叫佢放學返屋企要自己做晒功課,等我返黎對,佢就求其做一本GE其中3題,問佢,佢就話唔識做嘛。唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
真係好辛苦!  

原文章由 emiluihk 於 07-12-13 14:18 發表
唔好咁la, 小一係咁架喇
我女有時都會反常架, 但你耐心指導番佢提醒佢囉
佢專注力差d 你咪試吓做功課比個break 佢囉
e.g. 做好兩様比佢飲杯水or 食粒糖囉 !
又做完兩樣比佢合上眼睛休息2~3mins 先再開始
小一係咁 ...


5432
10#
發表於 07-12-13 14:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1245
11#
發表於 07-12-14 15:13 |只看該作者
阿8,

我都明因為我都要番工, 想起當初升上去頭嗰兩個月,
佢地真係對於做功課有困難架, 因為好多字,好多題目, 同埋
功課量突然大增, 對於佢地嚟講要我地陪吓佢, 所以唔識做
真係唔出奇囉 ... 如果係咁 不如你可叫他詞語等抄寫功課先
做,然後盡量做作業等,如真的不懂的話才等你回來教他 。

     如果佢能自己完成的功課量有進步當然要讚揚一番,唔得
的話亦要比d 鼓勵語句 ... 真係架 ! 我女嗰陣激到我噴晒火
架 , 但我反省過後體量她需時間適應... 結果晚晚乜都唔做坐
定定陪她引導她解題 , 兩個月後的今天已見到少少成果 ...
慢慢可以讓她自己做, 有時借故去沖澡, 有時話準備d 野佢食
hehehe 慢慢地fade out , 而家多數係有某本對她來說有困難
的習作我才會坐定定陪她解題 ...

     所以升小一唔只係佢地既成長階段, 亦係父母eq 大考驗。
我都曾經迷失過, 晚晚開波無耐便噴火, 但好快自我反省重新
振作,亦好多得囡囡既體諒無將之放在心上 , 還很努力和我合作。
這點真的很欣慰


原文章由 阿8 於 07-12-13 14:45 發表
唉!真係唔知點講! 自己EQ又真係好底! 有時公司以經多野做,放工返去又要跟佢功課溫習等~~,叫佢放學返屋企要自己做晒功課,等我返黎對,佢就求其做一本GE其中3題,問佢,佢就話唔識做嘛。唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
真係好辛苦!   ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 4

醒目開學勳章


701
12#
發表於 07-12-14 17:45 |只看該作者
http://www.rthk.org.hk/special/parentingschool/epi.htm
唔好放棄呀....
你睇下呢個港台製作的 "父母學堂" 啦....

原文章由 阿8 於 07-12-13 13:31 發表
見你地個個小朋友都咁自律,真係登你地高興, 因為我個仔,以家讀緊小一,每次教佢做功課我都想打佢,嗌到我喉嚨都沙,打又手過,唔啋佢又試過,佢都係好心散,我同佢老師都溝通過,佢都係話佢上課時比較唔尊心,但又不至係"尊注力不足",不 ...

Rank: 1


26
13#
發表於 07-12-15 00:19 |只看該作者
QUOTE:
原文章由 軒Mother 於 07-12-13 10:59 發表
我個仔讀幼稚園時已經好自動自覺,到而家讀到小四都好乖,有時佢會叫我幫佢默書,轉過頭我自己唔記得咗,到我記得時問番佢,佢話已經默咗,仲100分  
不過呢啲唔係我嘅功勞,我覺得係亞仔係幼稚園高班時遇到一個好嘅老師,她很用心去教小朋友,讓小朋友慢慢適應上小學嘅模式,真的很 多謝她

唉, 我都不識教自己的仔女, 有時激到自己上網, 不理他們, 因實在太怒氣,  但又給老公話不理他們, 只顧自己, 一塲激戰又開始, 就是我同我老公吵架 ........ 有時真是控制不到自己

Rank: 3Rank: 3


367
14#
發表於 07-12-15 02:11 |只看該作者
Thank you,軒Mother & Mrssslui 的分享。

醒目開學勳章 王國長老


59485
15#
發表於 07-12-15 14:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


289
16#
發表於 07-12-20 20:23 |只看該作者
原文章由 Charlotte_mom 於 07-12-15 14:24 發表
哈, 呢個問題, 係每次家長gathering既熱門話題黎架, 傾過無數咁多次, d家長得返黎心得只有一個--令佢習慣!
你真係要恨心d, 慢慢放手, 俾空間佢去錯lor, 錯左佢至會上心架! 我女唔敢咩功課都唔做等我返黎, 佢試過架,  ...

醒完吾敢已經係非常非常乖嘅小朋友啦, 我個女就係個啲醒完又係咁, 醒完又係咁嘅人呀.

醒目開學勳章 王國長老


59485
17#
發表於 07-12-20 22:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖