關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 想幫個仔轉較
發新帖
查看: 4929|回覆: 17
go

想幫個仔轉較 [複製鏈接]

Rank: 1


24
1#
發表於 07-11-22 18:12 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
由於現在讀緊間小學 P2 功課很多,評估很密,太著重學術成績,個仔讀得吃力成績又差,想幫個仔轉較,現在心儀的學校有 禮賢小學(私校) 及 大角咀天主教小學(政府),但好的學校應該學額已滿,未必有學生退學,很難插班,不知各位家長有否幫子女轉校的經驗,是否可以請教一下? 我住在美孚,有否其他小學推薦? 功課壓力較少,我希望個仔培養學習興趣,學習與其他小朋友相處,培養良好的品格,學術反而是其次。
   0    0    0    0

Rank: 4


905
2#
發表於 07-11-23 10:22 |只看該作者
既然一心想轉,就無爲想其他,先寫信給心儀學校,看看他們怎樣回應才算吧!另一方面,有沒有了解仔仔問題在哪裏?一般天主教小學都是傳統教學,功課也不算少,上到高小也對學生有要求,因爲要派位升中。如果單是讀書問題,無論讀那一所學校,你都要助他一起過渡初小階段。BK應有這兩所學校的家長,應該可以幫到你。

原文章由 angelasoha 於 07-11-22 18:12 硐表
由於現在讀緊間小學 P2 功課很多,評估很密,太著重學術成績,個仔讀得吃力成績又差,想幫個仔轉較,現在心儀的學校有 禮賢小學(私校) 及 大角咀天主教小學(政府),但好的學校應該學額已滿,未必有學生退學,很難插班,不知各位家長有 ...

Rank: 5Rank: 5


4715
3#
發表於 07-11-23 10:34 |只看該作者
原文章由 angelasoha 於 07-11-22 18:12 硐表
由於現在讀緊間小學 P2 功課很多,評估很密,太著重學術成績,個仔讀得吃力成績又差,想幫個仔轉較,現在心儀的學校有 禮賢小學(私校) 及 大角咀天主教小學(政府),但好的學校應該學額已滿,未必有學生退學,很難插班,不知各位家長有 ...



我同事個女讀大天(新校)小一, 都好多功課架, 有背默同unseen.


434
4#
發表於 07-11-23 10:48 |只看該作者

東華三院羅裕積小學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1206
5#
發表於 07-11-23 11:48 |只看該作者
每間學校都有插班生﹐學位須然不多﹐但亦由於申請插班的學生數目始終不是太多﹐故此亦是沒有希望的。

我自己的女兒也是插班生﹐今年才入了陳守仁﹐功課不多﹐課外活動則非常豐富﹐學生大多數都很開心。坦白講﹐我地全家都係剛從外地回流﹐本來都好驚女兒適應唔到香港的學校﹐點知佢話雖然功課相對比外國多﹐但現在居然比以前開心。較此我會推薦陳守仁俾你。

Rank: 5Rank: 5


1379
6#
發表於 07-11-23 13:29 |只看該作者
原文章由 DaddyCool 於 07-11-23 11:48 硐表
每間學校都有插班生﹐學位須然不多﹐但亦由於申請插班的學生數目始終不是太多﹐故此亦是沒有希望的。

我自己的女兒也是插班生﹐今年才入了陳守仁﹐功課不多﹐課外活動則非常豐富﹐學生大多數都很開心。坦白講﹐我地全家都係剛從外地 ...


Daddycool,

恭喜你小朋友適應到TSL,我個個細路都係TSL呀.(大囡以前都係插班架,讀得好開心,畢咗業都成日約D同學返小學玩同探老師架,好似唔捨得畢業咁!)

講開插班尼樣嘢就真係因人,早前家長會聽到有插班家長投訴,話佢自己小朋友係以前的小學名列前茅,嚟到讀得唔開心,話冇朋友,而且聽唔明用英語上堂,跟唔上,問老師可唔可以用廣東話來上堂加解釋,老師都好難做,小四好難要全班為佢地走返轉頭學習,咁個家長就話,如果係咁我會再同佢轉校架! (相信佢d中文一定叻過好多同學仔,嘻!)

所以都要睇清楚轉校目的,小朋友適應力來選學校.

Rank: 4


740
7#
發表於 07-11-23 14:09 |只看該作者
諗起都好好笑,
唔通轉左去IS,
叫d鬼婆講中文
小朋友聽聽吓實掂架,
係d家長過度緊張

原文章由 CHUCHU 於 07-11-23 13:29 硐表


Daddycool,

恭喜你小朋友適應到TSL,我個個細路都係TSL呀.(大囡以前都係插班架,讀得好開心,畢咗業都成日約D同學返小學玩同探老師架,好似唔捨得畢業咁!)

講開插班尼樣嘢就真係因人,早前家長會聽到有插班家長投訴, ...


803
8#
發表於 07-11-23 14:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1206
9#
發表於 07-11-23 14:22 |只看該作者
其實家長選學校之前應該要知道所選學校既教學方法﹐否則做錯決定其實累左個小朋友。

以我自己為例﹐由於囡囡是用 non-Chinese 考入﹐故此她沒有普通話堂﹐只是每星期些少基本廣東話 (Basic Cantonese), 我要明年開始俾佢在校外學中文。

Rank: 5Rank: 5


4715
10#
發表於 07-11-23 14:56 |只看該作者
原文章由 DaddyCool 於 07-11-23 14:22 硐表
其實家長選學校之前應該要知道所選學校既教學方法﹐否則做錯決定其實累左個小朋友。

以我自己為例﹐由於囡囡是用 non-Chinese 考入﹐故此她沒有普通話堂﹐只是每星期些少基本廣東話 (Basic Cantonese), 我要明年開始俾佢在 ...



我想請問一下, 如果是用non-chinese入讀TSL, 要唔要升中呈分.

Rank: 5Rank: 5


1379
11#
發表於 07-11-25 17:41 |只看該作者
原文章由 YanYan0116 於 07-11-23 14:56 硐表



我想請問一下, 如果是用non-chinese入讀TSL, 要唔要升中呈分.


要呈分.
有部份中學係有french 班for d 唔選讀中文科學生.所以不用担心.

Rank: 3Rank: 3


144
12#
發表於 07-11-26 17:29 |只看該作者
原文章由 鳳梨 於 07-11-23 14:09 硐表
諗起都好好笑,
唔通轉左去IS,
叫d鬼婆講中文
小朋友聽聽吓實掂架,
係d家長過度緊張



英文唔好,根本唔會考到國際學校。

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


21906
13#
發表於 07-11-27 09:18 |只看該作者
angelasoha,


你心目中的學校功課都很多呀, 而且也會有很多評估.
我的小朋友舊年也是因為與你差不多的理由, 轉了學校.
當時, 因孩子成積中等, 根本上, 要考入好學校的機會很低, 因為多數學校都對成積有一定的要求
孩子能夠轉到這所學校, 是因為校長看重家長認同學校理念, 多過學術成績.
老實說,
孩子現在的功課很少, 默書測驗也很少, 每天都有玩耍的時間, 我也有時間與他看很多圖書.
但, 程度亦比起舊校低..........有得必有失.......
換取的是有空間讓自己, 用一套更適合孩子的方法去教他
所以,
要看小朋友的個性,
我第二個孩子與第一個不同, 他在壓力下反而會做得更好, 所以, 我只要替他找一所, 老師會鼓勵而不是懲罰的學校就行了.

Rank: 1


16
14#
發表於 07-11-28 15:09 |只看該作者
原文章由 angelasoha 於 07-11-22 18:12 發表
由於現在讀緊間小學 P2 功課很多,評估很密,太著重學術成績,個仔讀得吃力成績又差,想幫個仔轉較,現在心儀的學校有 禮賢小學(私校) 及 大角咀天主教小學(政府),但好的學校應該學額已滿,未必有學生退學,很難插班,不知各位家長有 ...


Angelasoha,

知你對私校是否有興趣?因為九龍塘的啓基學校可能適合你小兒。在他們的五心教育底下,你的兒子一定讀得開心而且十分喜歡上學。在那裡必定有另一番體驗!但你要有心理準備,程度可能比不上你原先的小學。

Rank: 2


36
15#
發表於 07-12-22 15:55 |只看該作者
大嘴天教小學好功課做!我個仔而家係度讀緊小一, 我想幫佢轉校, 千祈唔好去"大天"海帆道 !

Rank: 4


700
16#
發表於 07-12-27 14:22 |只看該作者
回覆 #13 lillymarie 的文章我非常認同你的看法

Rank: 1


4
17#
發表於 07-12-29 16:41 |只看該作者
原文章由 angelasoha 於 07-11-22 18:12 發表
由於現在讀緊間小學 P2 功課很多,評估很密,太著重學術成績,個仔讀得吃力成績又差,想幫個仔轉較,現在心儀的學校有 禮賢小學(私校) 及 大角咀天主教小學(政府),但好的學校應該學額已滿,未必有學生退學,很難插班,不知各位家長有 ...


You may try again in around Oct or Nov because at that
time the waiting list may become not applicable and some of the students may leave the school you chosen.

My son succeeded to change school last year for similar
reasons like yours.

:)

Rank: 1


4
18#
發表於 07-12-29 16:45 |只看該作者
原文章由 Janemansk 於 07-12-29 16:41 發表


You may try again in around Oct or Nov because at that
time the waiting list may become not applicable and some of the students may leave the school you chosen.

My son succeeded to change school la ...


O sorry I have just made a mistake that it is December-Jan already.

So if you have decided to change school for your kid, you must proceed fast to allow your kid to enter the school next term.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖