關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 求問各位 , 點睇 [優才小學]?
發新帖
查看: 2450|回覆: 19
go

求問各位 , 點睇 [優才小學]? [複製鏈接]

Rank: 4


653
1#
發表於 07-9-9 09:00 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
求問各位 , 點睇  [優才小學]?
   1    0    0    0

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


6361
2#
發表於 07-9-9 23:04 |只看該作者
其實想答妳但唔知點答起 因為問題範圍好似好廣, 不過簡單答我欣賞學校辦學既熱誠, 喜歡小班教學, 老師好nice, 又著重三文兩語, 功課壓力唔大, 小朋友可以開心既環境入面愉快學習.

Rank: 3Rank: 3


361
3#
發表於 07-9-10 00:27 |只看該作者
Dear all,

Is this school only for gifted children?

Pls. advise.  
THanks.



原文章由 edea 於 07-9-9 23:04 硐表
其實想答妳但唔知點答起 因為問題範圍好似好廣, 不過簡單答我欣賞學校辦學既熱誠, 喜歡小班教學, 老師好nice, 又著重三文兩語, 功課壓力唔大, 小朋友可以開心既環境入面愉快學習. ...

Rank: 5Rank: 5


3765
4#
發表於 07-9-10 02:08 |只看該作者
原文章由 JessMama 於 07-9-10 00:27 硐表
Dear all,

Is this school only for gifted children?

Pls. advise.  
THanks.

Not really.  Proof of giftedness is not a requirement for admission into the school.  Most of the kids there are "normal" students.

But as the admission ratio is about 1 to 10, the school has the luxury to choose students that fit into it's "type".  This is common to all those popular schools.

The school do provides many provisions for gifted student.  Check the school web site for details.

Rank: 3Rank: 3


361
5#
發表於 07-9-10 14:24 |只看該作者
Thanks a lot!


原文章由 中天英 於 07-9-10 02:08 硐表

Not really.  Proof of giftedness is not a requirement for admission into the school.  Most of the kids there are "normal" students.

But as the admission ratio is about 1 to 10, the school has the lu ...

Rank: 3Rank: 3


185
6#
發表於 07-9-10 19:26 |只看該作者
hi 中天英,

那麼,"normal students"在學習上會否有一定程度的壓力? 
請賜教!

原文章由 中天英 於 07-9-10 02:08 硐表

Not really.  Proof of giftedness is not a requirement for admission into the school.  Most of the kids there are "normal" students.

But as the admission ratio is about 1 to 10, the school has the lu ...

Rank: 5Rank: 5


3765
7#
發表於 07-9-11 00:43 |只看該作者
原文章由 hei17903 於 07-9-10 19:26 硐表
hi 中天英,

那麼,"normal students"在學習上會否有一定程度的壓力? 
請賜教!

Hi, hei17903,

我唸你既意思係"Normal Student"同埋D"Gifted Student"一齊上堂, "Normal Student"會否有壓力, 係咪?

優才係好強調愉快學習既學校, 課程設計上做左好多野, 好似減少抄寫, 精簡課程, 功課重質不重量, 校內完成大部份功課, 提高師生互動, 鼓勵創意...等等, 都係想減輕學生既壓力, 提高學習興趣; 所以基本上, 學習壓力唔會好大既。

"Gifted Student"响每班既比例唔算好高, 而且優才重視多元智能, D"Gifted Student" 唔一定讀書叻, 有可能係運動好, 或者音樂好, 所以對其他既"Normal Student"壓力唔大。

優才對"Gifted Student"加強培育主要响課後進行, 對"Normal Student"數影响唔大。

Rank: 3Rank: 3


185
8#
發表於 07-9-12 00:05 |只看該作者
hi 中英天,

多謝你分享的資料! sorry, 我仲想問吓D老師多唔多與家長聯絡或接觸? 優才的老師流失量高唔高? 唔好意思, 我好多問題



原文章由 中天英 於 07-9-11 00:43 硐表

Hi, hei17903,

我唸你既意思係"Normal Student"同埋D"Gifted Student"一齊上堂, "Normal Student"會否有壓力, 係咪?

優才係好強調愉快學習既學校, 課程設計上做左好多野, 好似減少抄寫, 精簡課程, 功課重質不重量, ...

Rank: 1


26
9#
發表於 07-9-12 00:42 |只看該作者
Hi 中天英:

我想請問讀優才小學到了升中學是不是一定是讀私校中學?
因為我聽說今年有一小部份不能直上優才中學,因他們也找不到好的政府中學,只可找bank3 bank4 的中學因為他們的主課有問題,但本有一點不明白就是讀完小學不能保証直上中學為什麼?為何不全收自己小學的學生,以收街外的中學生?
優才係好強調愉快學習既學校, 課程設計上做左好多野, 好似減少抄寫, 精簡課程, 功課重質不重量但出來是不是我們所想?.
本人不是說優才不好只是有點不明白????
原文章由 中天英 於 07-9-11 00:43 硐表

Hi, hei17903,

我唸你既意思係"Normal Student"同埋D"Gifted Student"一齊上堂, "Normal Student"會否有壓力, 係咪?

優才係好強調愉快學習既學校, 課程設計上做左好多野, 好似減少抄寫, 精簡課程, 功課重質不重量, ...

Rank: 5Rank: 5


3765
10#
發表於 07-9-12 02:11 |只看該作者
原文章由 hei17903 於 07-9-12 00:05 硐表
hi 中英天,

多謝你分享的資料! sorry, 我仲想問吓D老師多唔多與家長聯絡或接觸? 優才的老師流失量高唔高? 唔好意思, 我好多問題

hei17903,

1) 老師多唔多與家長聯絡或接觴?

好多机會, 包括,

- 班主任每週都會给所有學生寫評語, 家長亦可回應。
- 每年都有幾次家長晚會。
- 學校準備左家長通訊便條, 可隨時寫低你想知既野, 老師會回應
- 家長可每天參加早會, 第一時間知道學校最新消息
- 每班都有家長班代表, 定期同學校開會, 作為學校同家長既橋樑
- 很多家長都返學校做義工
- 優才有一個參與性好高既"家長/教師會"
- 家教會主席係校董會成員
- 每年都有"家長觀課"
- 學校歡迎家長直接打电話比老師, 主任, 甚至校長

仲有其他, 不過淨係睇上面D野, 相信你己經睇倒優才係好重视家校合作既啦, 你話係咪?

2) 優才的老師流失量高唔高?

呢個問題, 岩岩前兩日我响其他Forum講過, 供你參考:

---  原文 ---

岩岩囉左份最新(07/08)老師簡介, 老師流失唔算嚴重, 最緊要既 係, 班骨幹主任/老師, 全部榜上有名。

老師流失呢個問題, 優才算好啦; 睇番其他相似既直資小學, 校長有校長走(仲响開學前幾日走), 副校有副校走, 校長同副校一齊走都有; 老師更唔駛講, 聽過有一班(邊間就唔好講啦), 一年換左三個班主任潻o

數一數, 總共走左十個老師, 但係請番十五個, 學校要進一步提高老師/學生比例, 減少老師教學節數。

今年 NET 就增加到七個( 陳校長話有八個, 但係我數黎數去, 都係七個, 唔知第八個係邊個呢?)。優才係中文小學, 但 NET/學生既比例算好高, 大约一個NET對八十個學生。

---- 完 -------------

Rank: 5Rank: 5


3765
11#
發表於 07-9-12 02:19 |只看該作者
原文章由 cp媽 於 07-9-12 00:42 硐表
Hi 中天英:

我想請問讀優才小學到了升中學是不是一定是讀私校中學?
因為我聽說今年有一小部份不能直上優才中學,因他們也找不到好的政府中學,只可找bank3 bank4 的中學因為他們的主課有問題,但本有一點不明白就是讀 ...

cp,

呢個升中學問題我所知唔多, 我會搵中學部既家長回應你, 好嗎?

Rank: 6Rank: 6


5718
12#
發表於 07-9-12 12:59 |只看該作者
原文章由 cp媽 於 07-9-12 00:42 硐表
Hi 中天英:

我想請問讀優才小學到了升中學是不是一定是讀私校中學?
因為我聽說今年有一小部份不能直上優才中學,因他們也找不到好的政府中學,只可找bank3 bank4 的中學因為他們的主課有問題,但本有一點不明白就是讀 ...


我想請問讀優才小學到了升中學是不是一定是讀私校中學?
答:根據過往紀錄,優才未成立中學部前,每屆小六畢業生有70%以上學生能升讀各區名英中。但當優才成立中學部後,除左有部份學生能原校升中外,其餘學生有入讀政府中學或者其他直資中學(視乎各人喜好),照我所知無乜學生揀讀私立中學。

本有一點不明白就是讀完小學不能保証直上中學為什麼?為何不全收自己小學的學生,以收街外的中學生?
答:為左保持中學部成績(因中學要分Banding),所以大部份直資小學,都唔能夠保證學生100%直升中學。優才中學係Band 1中學,學生如成績屬Band 2尾或 Band 3, 佢地一定會讀得好辛苦。而優才中學所收取既外來生,大部份既成績都係非常突出,所以學校收取外來生,我覺得無乜問題。

優才係好強調愉快學習既學校, 課程設計上做左好多野, 好似減少抄寫, 精簡課程, 功課重質不重量但出來是不是我們所想?.
答:優才除左英文用英國同級課本,數學教深半級之外,其他科亦有加插GT校本課程。但事實上優才課程,其實同一般學校無乜大分別。至於成效如何?以往全港小三評核試,優才除左中文科成績同其他學校差唔多之外,英文同數學科係遠高於全港水平。

至於英文方面,優才需要全部學生考英文公開(G5,6,7,8)。舊年G5學生考劍橋flyer公開試(小六程度)21%考獲15個盾,97%考獲10個盾或以上。G6學生考劍橋Ket(F.1程度), 42%考獲優良及87%考獲合格。G7學生考Pet(F.3程度),有11%考獲優良,47%考獲合格。G8考英文IGCSE(F.5程度)24%考獲優良,76%考獲合格。

相信以上數據,可以幫助你更加了解優才既英文水平。


[ 本文章最後由 dabbycheung 於 07-9-12 15:31 編輯 ]

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


6361
13#
發表於 07-9-12 13:14 |只看該作者
dabby,中天英:

你地真係優才之寶,可以經常為其他對優才有興趣既家長解答問題

Rank: 6Rank: 6


5718
14#
發表於 07-9-12 13:24 |只看該作者
原文章由 edea 於 07-9-12 13:14 硐表
dabby,中天英:

你地真係優才之寶,可以經常為其他對優才有興趣既家長解答問題


edea,

唔好客氣!

你咁有心幫優才做左咁多資料搜集,呢份心機我自愧不如呀!

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


6361
15#
發表於 07-9-12 13:36 |只看該作者
原文章由 dabbycheung 於 07-9-12 13:24 硐表


edea,

唔好客氣!

你咁有心幫優才做左咁多資料搜集,呢份心機我自愧不如呀!


我所知遠不如你地, 都係要靠你地啦!

Rank: 5Rank: 5


3765
16#
發表於 07-9-12 22:52 |只看該作者
原文章由 edea 於 07-9-12 13:14 硐表
dabby,中天英:

你地真係優才之寶,可以經常為其他對優才有興趣既家長解答問題

edea,

唔好咁講, 呢度有好多比我地更熱生既優才家長; 其實我地都係覺得學校對我地D小朋友咁好, 我地都好應該幫番學校既, 你話係咪?

Rank: 5Rank: 5


3765
17#
發表於 07-9-12 23:14 |只看該作者
原文章由 dabbycheung 於 07-9-12 12:59 硐表


我想請問讀優才小學到了升中學是不是一定是讀私校中學?
答:根據過往紀錄,優才未成立中學部前,每屆小六畢業生有70%以上學生能升讀各區名英中。但當優才成立中學部後,除左有部份學生能原校升中外,其餘學生有入讀政府中學 ...

dabby,

多謝妳咁詳盡既解稈。

我想補充一吓有关小六升中一既情; 小六有四班, 一班约24人, 中一都會有4班, 每班約27; 所以, 理論上, 所有小六生都可以直升中一既。

其實直升中一既條件, 學校講得好清楚既; 响 小一簡介會有講, 响個個都有既家長手册, 更係寫左出黎, 如下,

---------  原文 -------------------------
a) 5年级上學期考試, 下學期期考及六年級上、下學期考試達合格成绩(60分以上), 科目包括: 中、數、常、普、视、當
b) 在同期的英文科平均分達B级或以上(70分或以上)
c) 在同期的操行達B級或以上
--------   完 ----------------------------

我覺得以上條件好合理, 亦唔算好嚴格, 基本上一個正常既學生都可做倒既。

Rank: 3Rank: 3


185
18#
發表於 07-9-13 00:05 |只看該作者
hi 中天英 & dabby,

多謝你們的資料, 非常詳盡, 讓我了解更多.



原文章由 中天英 於 07-9-12 02:11 硐表

hei17903,

1) 老師多唔多與家長聯絡或接觴?

好多机會, 包括,

- 班主任每週都會给所有學生寫評語, 家長亦可回應。
- 每年都有幾次家長晚會。
- 學校準備左家長通訊便條, 可隨時寫低你想知既野, 老師會回應
- 家長 ...

Rank: 5Rank: 5


3765
19#
發表於 07-9-13 01:11 |只看該作者
原文章由 hei17903 於 07-9-13 00:05 硐表
hi 中天英 & dabby,

多謝你們的資料, 非常詳盡, 讓我了解更多.

hei17903,

唔駛客氣, 希望幫倒你。

咁會唔會報優才呀? 仲會報邊幾間?

Rank: 3Rank: 3


185
20#
發表於 07-9-14 00:24 |只看該作者
hi 中天英,

我都會報優才, 其實我看了這學校的資料, 是我心中理想的學校, 因與兒子的性格配合, 其教育理念亦很清晰, 加上BK不少家長對這學校讚不絕口, 故很吸引我, 但我只怕兒子未必考到:cry: , 你知啦, 好嘢就多人爭!!

原文章由 中天英 於 07-9-13 01:11 硐表

hei17903,

唔駛客氣, 希望幫倒你。

咁會唔會報優才呀? 仲會報邊幾間?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖