關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小一生小息需要食物袋嗎?
發新帖
查看: 3650|回覆: 14
go

小一生小息需要食物袋嗎? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1632
1#
發表於 07-9-1 21:27 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
小息時又要拿食物盒又要拿水壺,是否用個手抽袋比佢放晒D野會好D?各位比D意見
   0    0    0    0

Rank: 2


97
2#
發表於 07-9-2 15:31 |只看該作者
囡囡就讀的小學規定要帶一個環保袋 ( 薄身和細size) , 把水樽和食物盒袋好才可行樓梯 (放小息), 原因.....如有小朋友拿不穩水樽的話, 水樽會令其他在樓梯上的小朋友跌倒, 安全起見.....最好要用!

[ 本文章最後由 laam1228 於 07-9-2 15:37 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


7022
3#
發表於 07-9-2 18:25 |只看該作者
我都有俾個仔帶手抽袋,唔係佢左一樣右一樣,最後一定唔見野返黎.

Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19

版主


1543
4#
發表於 07-9-2 20:01 |只看該作者
太多袋都未必好架,你可以整條帶揹住個水樽,咁就有手拎食物盒

Rank: 2


47
5#
發表於 07-9-3 01:27 |只看該作者
我個仔間學校都有要求小朋友用個食物袋放小息食的食物, 佢地唔淮在課室食嘢,小息一定要去操場. 去年下學期學校仲每人派一個細的環保袋回來, size just good fit. 小朋友會方便d, 唔駛一隻手拿水樽一隻手拿食物盒, 亦安全.

Rank: 5Rank: 5


2034
6#
發表於 07-9-3 09:12 |只看該作者
帶食物袋比較好D!
★☆★◇◆◇☆^o^☆★☆◇◆◇☆★☆◆◇☆
.﹒☆‧°☆∴°﹒°.﹒‧°∴°☆...﹒‧°∴☆
   ╭╯╰╮﹒☆☆°.﹒☆‧°∴°﹒°☆.‧°∴°∴
︱☆★︱把這罐星砂送給你們☆.﹒☆°‧°∴°﹒☆°
︱★☆︱裝滿這滿滿的祝福‧°∴☆.‧°☆..°
  ╰-----╯.﹒☆‧°☆∴°﹒°.﹒∴°﹒☆‧°∴☆

Rank: 5Rank: 5


3327
7#
發表於 07-9-3 09:44 |只看該作者
我囡囡學校無規定一定要帶食物袋, 不過我就有幫佢準備, 將所有野放哂入去無咁易唔見.

Rank: 6Rank: 6


5912
8#
發表於 07-9-3 10:21 |只看該作者
其實有好有唔好, 視乎你間學校比唔比用.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1079
9#
發表於 07-9-5 12:56 |只看該作者
學校見意有耳仔的袋,而我就比左個細膠袋仔,水樽蓋得不好都有個膠袋頂住一陣。

Rank: 5Rank: 5


1948
10#
發表於 07-9-5 13:11 |只看該作者
我仔學校的建議:水壺必須有揹帶 —— 小朋友斜揹落操場。

另,小食以手挽袋裝著 —— 我先將小食放食物盒,再放入細細個的卡通布質手挽袋 (連索帶) 內,街市買 $10 個。
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 5Rank: 5


1371
11#
發表於 07-9-5 13:44 |只看該作者
我亞仔學校都建議要帶個食物袋, 我另外放一個"麥記"生日會送嗰d手挽袋(夠薄身同輕)落書包, 叫亞仔小息前放食物盒,水樽, 紙巾落去,然先至落樓小息

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
12#
發表於 07-9-5 15:44 |只看該作者
係呀! 類似0個種袋.

細細地, 夠薄, 夠輕, 防水. 我比0左當年阿女bb時, 帶飯仔出街那個載飯壺袋她帶回校做食物袋.

原文章由 健朗媽咪 於 07-9-5 13:44 發表
我亞仔學校都建議要帶個食物袋, 我另外放一個"麥記"生日會送嗰d手挽袋(夠薄身同輕)落書包, 叫亞仔小息前放食物盒,水樽, 紙巾落去,然先至落樓小息

Rank: 4


819
13#
發表於 07-9-5 15:53 |只看該作者
我個仔間學校一定要有食物袋,
個先生話唔想d小朋友小息時跌到,
因為2隻手都拎住野, 冇手落留梯,
同佢地玩時都唔方便,

Rank: 6Rank: 6


6377
14#
發表於 07-9-5 16:06 |只看該作者
我囡囡年紀尚小, 我就俾佢帶有小手抽的小息袋, 內放水樽+茶點盒+紙巾, 等佢小息時一抽就落樓, 唔洗兩隻手都要拎野或者拎漏野, 落樓梯時又可以揹住,去洗手間時又方便 :loveliness:

Rank: 5Rank: 5


1043
15#
發表於 07-9-5 16:42 |只看該作者
其實我認為一定要, 我俾囝囝用斜"咩"袋, 將水樽, 小食, 毛巾, 紙巾全部放在一齊, 因為可以兩隻手都有空, 去廁所方便D又不會唔見!

[ 本文章最後由 longfung 於 07-9-5 16:44 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖