註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
別墅
原文章由 中天英 於 07-8-25 23:08 硐表 各位優才家長, 9月1日為新學期開課預備日家長會(小一至小六)暨空前佳績慶祝會 ( 唔知意思, 個名眞係咁長既 )。 為佐慶祝學校响GAPSK, KET 同埋IGCSE囉倒佳績, 李教授邀請全校所有小一至小六家長, 响呢日返離學校 ...
王國長老
原文章由 edea 於 07-8-25 23:24 硐表 去呀, 今日李教授和陳校長都暗示有超水準結果, 一定要去! 公主, 我看看到時能否拍下來跟妳分享;) 去哪裡玩?
禁止訪問
原文章由 hui1206 於 07-8-26 22:18 硐表 我都會同囝囝去TKO
原文章由 軍魁星 於 07-8-26 22:42 硐表 果日係人人都要返故wor.
原文章由 中天英 於 07-8-26 23:04 硐表 軍兄, 你係話所有小一至小六既家長都一定要返啊?咁咪好熱鬧! 我仲以為係自願參加潻。
男爵府
原文章由 meimeilam 於 07-8-27 10:24 硐表 [quote]原文章由 軍魁星 於 07-8-26 23:14 硐表 9 月1 日會同亞仔一齊返學。
原文章由 軍魁星 於 07-8-27 10:40 硐表 我都會啊.
原文章由 meimeilam 於 07-8-27 10:50 硐表 到時睇下見唔見到你先, 你仲認唔認得我呀?
複式洋房
原文章由 軍魁星 於 07-8-26 23:14 硐表 果日每個學生都要返, 不過未有校車, 咁我估係人人要到掛.
原文章由 軍魁星 於 07-8-27 10:57 硐表 認得, 點會唔認得呢?
原文章由 hui1206 於 07-8-28 20:05 硐表 唔知上年M1A有幾多同學會G2同班呢??
原文章由 吉祥三寶 於 07-8-28 14:57 硐表 各位gt家長, 由於路途遙遠, 所以會由爸爸駕車回將軍澳. 軍兄, 唔知今年阿仔會唔會同令公子同班呢? 吉祥三寶