關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 申請小一係咪一定要做 profile?
發新帖
查看: 822|回覆: 5
go

申請小一係咪一定要做 profile? [複製鏈接]


982
1#
發表於 07-8-16 01:31 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1245
2#
發表於 07-8-16 10:39 |只看該作者
早晨呀,

      睇吓你要叩既係邊類型既小學la,
私小&直資既話呢d 功夫就唔save 得...
至於津貼小學呢 , 有d 都會係睇interview
表現既 ... 最好就先打去 心儀學校問吓
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
3#
發表於 07-8-16 12:21 |只看該作者
除非你準備考私小直資,唔係都係留返叩門用多
當然有個別小學例外,因為教署規定校方唔可以收profile.
但大部份報熱學校家長一樣會照,部份學校一樣會無可奈可地收
雖然無人知佢地看唔看.

若叩門時,多數家長都會相信,有會比無交好,
我都認識一些家長唔係做好花巧的profile
清楚簡潔都一樣叩到儀學校,所以小朋友�家長表現都好重要

願神好好保守,為你的小朋友安排一間合適的好學校.

Rank: 3Rank: 3


298
4#
發表於 07-8-20 11:34 |只看該作者
No.
I don't know any school demand for portfoilo.

Rank: 5Rank: 5


1267
5#
發表於 07-8-20 13:50 |只看該作者
你可打去小學問
私校及直資通常都要
至於津校及官校,會在統一派位後叩門先用得著
以我來說,我沒幫囡囡考私校及直資
profolio在統一派位前才做好,影印的資料預備好,而有部份資料save在電腦,心諗真要叩門才print,好彩,最後都唔駛用


982
6#
發表於 07-8-20 22:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖